Jump to content

Wallpaper Challenge


oscarw_89
 Share

Wallpaper Vote!  

57 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ähh. Jag pallar inte, kommer inte på något bra / orkar inte. Men bara för att inte vara för tråkig ska jag lägga upp en bild jag ritade för ett tag sen.

Såg nu att jag glömt © Siana etc etc, överlever ni utan det? Annars drar jag mig ur, för lat för att lägga till. :)

jk5n1aez9e5ocn.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 107
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Eftersom jag inte är borttagen från listan, antar jag att det inte är några problem om jag skickar in en ändå...?

Ställer upp med ett foto jag själv tagit. Har jobbat med den i photoshop för att få bättre färger, skärpa och ljus.

http://img201.imageshack.us/img201/9601/wpchallengecopyhe5.jpg

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mr.Dumbom fick min röst, tycker det fanns finare bilder, men den passade bra som wp, till skillnad från många andra. Stod mellan den och Everest's.

Patriks är ju grymt imponerande på sitt sätt, men jag tycker inte riktigt att den är så mycket till wallpaper. Tyckte dock den var värd att nämnas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...