Jump to content

Fråga Andrew Reiner om GTA IV -SVAREN!-


Pubisboy
 Share

Recommended Posts

Visst det hade varit coolt, och skotthål på byggnader/bilar kommer det självklart att vara... men på människor?

vadå men på människor vrf inte

Det kanske det e med den där rörelse simuleringsmotorn e allt möjligt

vad är rörelsesimulatorn ? tror du att det blir skotthål eller .

JAG HAR INTE DYSLEXI JAG HAR INTE VARIT HÄR PÅ LÄNGE OCH SKREV MEN STORA BOKSTÄVER FÖR ATT JAG GJORDE DET SLUTA GÅ OFF TOPIC NU HHELA TIDEN..

OLA SJÖBER JAG HAR IALLAFALL INTE TVÅ BÖGAR SOM HÅNGLAR SOM BILD BÖÖÖGGGG

jag kan inte quota det är fel på min dator sidan stängs bara om jag ska quota

Men vafan, är du 10 år eller?. Mer kan du ju inte vara. Lägg ner. :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 61
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

vadå men på människor vrf inte

vad är rörelsesimulatorn ? tror du att det blir skotthål eller .

JAG HAR INTE DYSLEXI JAG HAR INTE VARIT HÄR PÅ LÄNGE OCH SKREV MEN STORA BOKSTÄVER FÖR ATT JAG GJORDE DET SLUTA GÅ OFF TOPIC NU HHELA TIDEN..

OLA SJÖBER JAG HAR IALLAFALL INTE TVÅ BÖGAR SOM HÅNGLAR SOM BILD BÖÖÖGGGG

jag kan inte quota det är fel på min dator sidan stängs bara om jag ska quota

Tänker mest på hur responsen skulle bli, och resultatet. Ska det vara skotthål i männsikor ska det se bra ut, skotthål som ser torra och suddiga ut är inget att ha, då kör jag hellre utan... men så kan man ju resonera med allt. ^^

Dyselxi, har jag för mig, försvårar läsning och skrivning för individen eftersom hjärnan kastar om bokstäverna, alltså placerar dem på fel plats. Dsyleix, exempelvis, http://sv.wikipedia.org/wiki/Dyslexi

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kan det bli skotthål på människor byggnader bilar mm med den nya rörelse simulatorn?

vad är rörelsesimulatorn?

kicken nej jage inte 10 år gammal hur gammal e du?

hoppas att det blir olika skador på bilen varje gång den krockar tex om den krockar i en telefonstolpe så blir skadan formad som telefonstolpen o.s.v

hoppas att allt kan bli skadat.

Redigerad av teoman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kan det bli skotthål på människor, byggnader, bilar mm med den nya rörelse simulatorn?

vad är rörelsesimulatorn?

kicken nej jage inte 10 år gammal hur gammal e du?

hoppas att det blir olika skador på bilen varje gång den krockar tex om den krockar i en telefonstolpe så blir skadan formad som telefonstolpen o.s.v

hoppas att allt kan bli skadat.

Alltså ditt tips är bra, men jag rådger dig att använda något program som kontrollerar stavfel (kommer inte ihåg vad det hette).

Min ålder, kolla i profilen om du är smart nog.

Kolla hur du skriver, herregud...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

först kom det GTA liberty city (GTA III) sen kom det GTA vice city sen kom det GTA san andreas sen kom det GTA liberty city sories och sen GTA vice city stories då borde det snart komma gta san san andreas stories eller har rockstar sagt något om att det inte ska komma skulle i alla fall vara kul om det kommer till xbox 360 och ps3...

det skulle vara en bra storie hans bror CJ´s bror Brian är ju död man borde vara han och så skulle man se mer hur grove street började och sånt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

först kom det GTA liberty city (GTA III) sen kom det GTA vice city sen kom det GTA san andreas sen kom det GTA liberty city sories och sen GTA vice city stories då borde det snart komma gta san san andreas stories eller har rockstar sagt något om att det inte ska komma skulle i alla fall vara kul om det kommer till xbox 360 och ps3...

det skulle vara en bra storie hans bror CJ´s bror Brian är ju död man borde vara han och så skulle man se mer hur grove street började och sånt

Rockstar har inte sagt något om det och det är väl 99.99999 % säkert att det inte kommer komma något GTA:SAS.

Dom har jobbat på GTA IV i tre år. Tror att dom vill känna glädjen efter det.

Efter det däremot, kanske det kommer något liknande men knappast San Andreas Stories.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

först kom det GTA liberty city (GTA III) sen kom det GTA vice city sen kom det GTA san andreas sen kom det GTA liberty city sories och sen GTA vice city stories då borde det snart komma gta san san andreas stories eller har rockstar sagt något om att det inte ska komma skulle i alla fall vara kul om det kommer till xbox 360 och ps3...

det skulle vara en bra storie hans bror CJ´s bror Brian är ju död man borde vara han och så skulle man se mer hur grove street började och sånt

Sen kom det sen kom det sen kom det sen kom det... :)

Snälla du, har du aldrig hört talas om punkter (.) och kommatecken (,)? Lär dig använda dem, då tror jag din text blir betydligt lättare att läsa.

Och nej, R* har inte sagt nåt om ett GTA: SAS, och det är ganska säkert också att det inte kommer.

Fan kicken :wub:

Redigerad av Quattro
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men borde inte näste gta efter IV vara i vice city och sen i san andreas efter vice city.

Hoppas att det kommer bli ny bra bilfysik på IV alltså att det blir olika skador på bilen varje gång tex att om den rullar så blir taket helt mosat och om ´man slår med basboll rack så blir skadan formad efter basbollträt.

Hoppas ochså att man kan spränga bort en del av bolen med bazooka och att om man skjuter människor med bazooka så sprängs dom till många delar.

Quattro kan du ge ett exempel hur jag skulle skriva om du e så bra på det...

Redigerad av teoman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men borde inte näste gta efter IV vara i vice city och sen i san andreas efter vice city.

Hoppas att det kommer bli ny bra bilfysik på IV alltså att det blir olika skador på bilen varje gång tex att om den rullar så blir taket helt mosat och om ´man slår med basboll rack så blir skadan formad efter basbollträt.

Hoppas ochså att man kan spränga bort en del av bolen med bazooka och att om man skjuter människor med bazooka så sprängs dom till många delar.

Quattro kan du ge ett exempel hur jag skulle skriva om du e så bra på det...

Postal II eller III ... :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men borde inte näste gta efter IV vara i vice city och sen i san andreas efter vice city.

Hoppas att det kommer bli ny bra bilfysik på IV alltså att det blir olika skador på bilen varje gång tex att om den rullar så blir taket helt mosat och om ´man slår med basboll rack så blir skadan formad efter basbollträt.

Hoppas ochså att man kan spränga bort en del av bolen med bazooka och att om man skjuter människor med bazooka så sprängs dom till många delar.

Quattro kan du ge ett exempel hur jag skulle skriva om du e så bra på det...

Det skulle se skojigt ut om huvudet blev format efter bollträt faktiskt. Typ träskalle.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst det hade varit coolt, och skotthål på byggnader/bilar kommer det självklart att vara... men på människor?

vadå men på människor vrf inte

Det kanske det e med den där rörelse simuleringsmotorn e allt möjligt

vad är rörelsesimulatorn ? tror du att det blir skotthål eller .

JAG HAR INTE DYSLEXI JAG HAR INTE VARIT HÄR PÅ LÄNGE OCH SKREV MEN STORA BOKSTÄVER FÖR ATT JAG GJORDE DET SLUTA GÅ OFF TOPIC NU HHELA TIDEN..

OLA SJÖBER JAG HAR IALLAFALL INTE TVÅ BÖGAR SOM HÅNGLAR SOM BILD BÖÖÖGGGG

jag kan inte quota det är fel på min dator sidan stängs bara om jag ska quota

Jag tycker inte alafall endå att du ska dra upp om vilka och vem som är bögarna osv nuu gick men DU offtopic själv..

Åter till topicen. Jag hoppas mest på att det är bra bilfysik I spelet. Har varit dålig bilfysik i hela GTA-serien enligt mig. Störande som fan att bilen sladdar för att man trycker på gasen eller att rutan spricker med ett krasande ljud för att man nuddar en vägg. :wub: Inte nog med att förarna på de övriga bilarna alltid kör in i en.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men asså jag hoppas att bilen får olika skador och bucklor varje gång den krockar och sprängs på olika sätt inte bara på samma sätt hela tiden som den gjorde på dom tidigare gta.

så tex om den rullar så mosas taket och det blir mer bucklor och om man krockar i en lyckstolpe eller telefonstolpe så bli skadan formad som lyckstolpen ser ut eller om en motorcykel kör över bilen så blir skadan formad så som motorcykelhjulen .

Det skulle ochså vara kul att kunna kasta ner människor från byggnader så att dom hamnar på bil taket och det går sönder..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men asså jag hoppas att bilen får olika skador och bucklor varje gång den krockar och sprängs på olika sätt inte bara på samma sätt hela tiden som den gjorde på dom tidigare gta.

så tex om den rullar så mosas taket och det blir mer bucklor och om man krockar i en lyckstolpe eller telefonstolpe så bli skadan formad som lyckstolpen ser ut eller om en motorcykel kör över bilen så blir skadan formad så som motorcykelhjulen .

Det skulle ochså vara kul att kunna kasta ner människor från byggnader så att dom hamnar på bil taket och det går sönder..

Och absolut att bilarna måste explodera för att bli okörbara. Lixom, om man knäcker bakaxeln så borde det ju gå ganska tungt. Det ska finnas så jäkla många olika kombinationer om hur bilarna kan gå sönder säger jag. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och absolut att bilarna måste explodera för att bli okörbara. Lixom, om man knäcker bakaxeln så borde det ju gå ganska tungt. Det ska finnas så jäkla många olika kombinationer om hur bilarna kan gå sönder säger jag. :wub:

Inte nog med att framrutan spräcks om man nuddar I något. Sen borde inte bilarna sprängas för att man skjuter på dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OLA SJÖBER JAG HAR IALLAFALL INTE TVÅ BÖGAR SOM HÅNGLAR SOM BILD BÖÖÖGGGG

Och att vara homosexuell är ju också det hemskaste man kan vara så det är ju värsta förolämpningen att kalla någon bög. :rolleyes: Väx upp, lämna 90-talet och välkommen till det moderna samhället.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...