Jump to content

Ge kritik för min låt..


Shady_4_life
 Share

Recommended Posts

Gud vad taskig du är!

Du kunde väl gett mig lite konstruktiv kritik istället för att bara klaga. :'(

Ah shit kompis, förlåt. :shifty:

Jo jo brushan sku ba' säga de att ditt sound inte e riktigt hippt! Likssom, de e typ lite Farbror Jan beat, asså jag tror du ska vara litta mer egen du vet, lite egen så här mer egen så att man mer ser dig och hur du e på riktigt :lol:.

Sen så måstr ja sega lär dig spr¨ket, man fattar inte rikgit sjhälva rhymen å sånt.. men anars är det bra!! GÖTT JOBB.

juste ja e lessen igen för kritikern.:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja vill vara med i leken :shifty:

Ni kommer med era kassa rim

och det blir massa stim

hämtar mina polare från Dekrim

mot dem är ni ingenting

så nästan gång jag skriver...SPRING

till en annan tråd

för ja kommer utföra bombdåd

tills du ber om nåd...

YEAH REVE IN DAS HAUSE 2007

:)

Redigerad av Reve
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är sån hip hop som är tyvärr populär idag, och den som säljer.

Finns 2 stora inriktningar inom rap idag, den sm jag freestylade om, sedan den där du säger vad du tycker.

50 Cent är precis så som jag freestylade om, då du bara hört typ Candy Shop, In Da Club, hör på hans gamla och hans mixtapes så får du se att han är en av de värsta inom hiip hopen om att skryta om sin hustlin tid, pengar, ja ni förstår vinkeln.

För det första - jag är inte ett skit intresserad av hiphop.

Jag tyckte bara det var intressant att konstetera att du tydligen är så himlans "alternativ" inom din musiksmak, och fördömer kommersiell mainstreamhiphop, men samtidigt skriver egna freestyles och vad du nu kallar det, som är ännu sämre, och mer kommersiell smörja än just 50 Cent (nuförtiden).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gör vad du vill, då jag ej är din mamma eller pappa, och jag tackar Gud för det.

Lollerblades, du gav konstruktiv kritik i första posten sen var det ungefär som om du tog bort allt med "snälla sluta rappa". Du fattar trögt och kan inte ge riktig konstruktiv kritik och dina "rhymes" suger. Och eftersom du vart så ägd om dina texter så började du med "nja nja freestyle är ju enda riktiga tycker jag".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Siana: Torrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

@Tweak: Jag gör det för att jag inte gillar alltid dagens, men att jag skriver en text, så som 50 Cent gör betyder inte att jag måste gilla mainstream hip hop.

@Mafia: Jag kan inte ge är dina åsikter, alla har sin väg att ge kritik, och vad babblar du om i din sista mening, jag har inte skrivit så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Tweak: Jag gör det för att jag inte gillar alltid dagens, men att jag skriver en text, så som 50 Cent gör betyder inte att jag måste gilla mainstream hip hop.

Nej, men du bör väl i alla fall förstå det motsägelsefulla i det när du tillskriver mig en åsikt, när det i själva verket verkar vara du som står för den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Just så alla svenskar lever, säger saker, säger att de står för det, men det gör de inte.

Visst det är just vad ja sa, men man måste inte stå för vad man säger eller representera, om ni säger så, så lever ni i en fuckad värld i er svenska idyl där det finns 200 vita villor, familjen består av mamma, pappa och 2 barn, Volvo har de också.

Allt som man säger är inte en en, jag kanske säger att jag gillar vapen ,men står ej för att de ska vara lagliga, så som i USA.

Står jag för vapnet bara för att jag gillar vapen, nej!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Just så alla svenskar lever, säger saker, säger att de står för det, men det gör de inte.

Visst det är just vad ja sa, men man måste inte stå för vad man säger eller representera, om ni säger så, så lever ni i en fuckad värld i er svenska idyl där det finns 200 vita villor, familjen består av mamma, pappa och 2 barn, Volvo har de också

Allt som man säger är inte en en, jag kanske säger att jag gillar vapen ,men står ej för att de ska vara lagliga, så som i USA.

Står jag för vapnet bara för att jag gillar vapen, nej!

Glöm inte vovve!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...