Jump to content

Villken är din favorit karaktär?


Cyper
 Share

Villken är din favorit karaktär?  

35 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Villken är din favorit karaktär? Min förra favorit var Claude men nu står jag på Tony Ciprianis sida. Gillar hur han reagerar och löser saker. En sann torped. Inte nog med att han är helgrym, där han exempelvis *Spoiler*Styckar upp en restaurangägare I blodiga bitar (efter att denne inte betalat pengar till Leones familj) för att sedan leverara den sönderstyckade mannen till hans egen restaurang, för lite extra food-backup. Irnoiskt nog godkänner kocken köttet. Hans sätt att reagera I vissa situationer är väldigt kul att se. Gillar även hans anletsdrag och det orakade ansiktet samt den alltjämt sura minen han har.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vercetti, jag älskar hans sätt att ta över hela Vice City. Han har den överlägset bästa skådespelaren till sin röst också, men Cipriani kommer på andraplats. (Inte så konstigt.) Vercetti är cool och klassiskt maktgalen, när han blir förbannad blir han verkligen förbannad. Cipriani utgör ett klockrent radarpar med Leone, det måste vara den bästa duon i serien. Möjligen Lance och Vic i VCS, men det är Lance som gör grovjobbet i den situationskomiken:

- I'd appreciate a ride to my hooo-tell. (Lance)

- Impressive, this can't have been cheap. (Vic)

- I wouldn't know, I told them to bill YOU. (Lance)

Vercetti och Cipriani har genuina skådisar som verkligen tar i när karaktären blir förbannad eller upprörd. CJ och speciellt Vance är så uttryckslösa när de pratar med folk, det känns som om de läser innantill när Vercetti och Cipriani under inspelningen snarare verkar ha varit utsatta för samma saker som deras karaktärer.

OMFG, vilken vacker tanke! Tänk om Tommy Vercetti och Toni Cipriani utgör en duo i GTAIV som ger dig diverse stora jobb, gudars vad coolt det vore att höra dem konversera med varandra! :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vercetti, jag älskar hans sätt att ta över hela Vice City. Han har den överlägset bästa skådespelaren till sin röst också, men Cipriani kommer på andraplats. (Inte så konstigt.) Vercetti är cool och klassiskt maktgalen, när han blir förbannad blir han verkligen förbannad. Cipriani utgör ett klockrent radarpar med Leone, det måste vara den bästa duon i serien. Möjligen Lance och Vic i VCS, men det är Lance som gör grovjobbet i den situationskomiken:

- I'd appreciate a ride to my hooo-tell. (Lance)

- Impressive, this can't have been cheap. (Vic)

- I wouldn't know, I told them to bill YOU. (Lance)

Vercetti och Cipriani har genuina skådisar som verkligen tar i när karaktären blir förbannad eller upprörd. CJ och speciellt Vance är så uttryckslösa när de pratar med folk, det känns som om de läser innantill när Vercetti och Cipriani under inspelningen snarare verkar ha varit utsatta för samma saker som deras karaktärer.

OMFG, vilken vacker tanke! Tänk om Tommy Vercetti och Toni Cipriani utgör en duo i GTAIV som ger dig diverse stora jobb, gudars vad coolt det vore att höra dem konversera med varandra! :'(

Håller med. Tommy är också skönn. Det tråkiga med Claude är att han är stum, eller onormalt tystlåten. Scenen där Cipriani ryter till mot den korrupta polisen (vad han nu heter) är väldigt härlig. Då Vinnie försöker använda Tony som sin bitch och då Tony *SPOILER*Kör Bansheen som han skulle leverera till Vinnies garage rakt till skrottippen. Hade det varit CJ vid den situationen hade han antagligen inte sagt något. Att CJ ens pratade med Big Smoke var svagt (dock hade de varit vänner länge) och att han lät sig nästan dödas av honom. Hade det varit Tony hade han förmodligen skjutit så många hål I Smoke att han skulle se ut som en jävla tésil.

Nä - Toni Cipriani är en riktig man, tom. hans extremt hårda mamma medger det. Undrar hur hans far var. :)

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade svårt att välja mellan Tommy Vercetti och CJ. Valde CJ tillslut. På grund av att han visar känslor imellanåt och att man själv kan bestämma lite hurdan han ska vara. Men Tommy är också jävligt ball.

"Who's this prick? Cowboy pricks, Lawyer pricks, Im' sorounded by pricks"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tommy tycker om mig och jag vet att det är sant a-a-ant.

Det finns ingen annan som får mig känna likadant.

Tommy tycker om mig och fast han är nonchalant a-a-ant.

Är han den jag gillar. Och han känner likadaaaaaant. Det är SANT!

I just wanted to piss you off before I kill you, Carola.

:shifty:

Mjo, Tommy här med. Hårdingar :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...