Jump to content

Inner vengeance


mandarinkungen
 Share

Recommended Posts

Det luktar sarkasm, det känns tråkigt att bli elakt bemött på ett forum där man är ny och försöker att göra en första film just för att testa och att folk med mer erfarenhet spyr ut elaka kommentarer. Den respekt du ger mig ger jag dig tillbaka, tänk på det.

Men visst finns det människor som inte hör till någon annan stans än på en särskola på alla forum.

Äh! Skit i honom, han är ALLTID sådär negativ, Jag gillade iallfall din första film :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 44
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det luktar sarkasm, det känns tråkigt att bli elakt bemött på ett forum där man är ny och försöker att göra en första film just för att testa och att folk med mer erfarenhet spyr ut elaka kommentarer. Den respekt du ger mig ger jag dig tillbaka, tänk på det.

Men visst finns det människor som inte hör till någon annan stans än på en särskola på alla forum.

Äh, Littlemanie är visserligen korkad, spydig och en hel del annat. :)

Och han kan inte göra någonting vettigt själv, så han försöker få förtroende genom att racka ner på andras filmer. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äh! Skit i honom, han är ALLTID sådär negativ, Jag gillade iallfall din första film :wub:

Äh, Littlemanie är visserligen korkad, spydig och en hel del annat. :angry:

Och han kan inte göra någonting vettigt själv, så han försöker få förtroende genom att racka ner på andras filmer. :)

x2. Dessutom har mayne ingen erfarenhet alls.

:ermm: Tack. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han ville bara visa att han e så cool att han inte bryr sig om allas kommentarer.

--

Något annat på gång nu efteråt? Eller har du lagt stunting på hyllan?

Stunting är skitkul! såklart jag fortsätter :ermm:

Håller för tillfället på att samla klipp och träna på wallriden så at jag snart kan göra en ny film :angry:

Speciellt när jag blir supportad av flera "legender" (APB, lajnux, VickeX, kebab, godfather, dig med fler. :wub:)

Redigerad av mandarinkungen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stunting är skitkul! såklart jag fortsätter :P

Håller för tillfället på att samla klipp och träna på wallriden så at jag snart kan göra en ny film :)

Kul! :)

Speciellt när jag blir supportad av flera "legender" (APB, lajnux, VickeX, kebab, godfather, dig med fler. :))

Ptjaa, en stuntfilm har jag ju varit med i iallafall. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wohoo, fuck me, im famous! :P

Like we need reasons :)

---

Det är tur att du stuntar i SA. Hade du stuntat i VC hade jag antagligen frågat om du hade velat göra ett collab, vilket jag inte direkt har tid med. Jag MÅSTE sluta lova folk att jag ska göra saker och stunta ihop reps först :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:)

"AS BRA STUNTS, passande musik!

Allt var perfekt, bli medlem i TMS, dom uppskattar dina stunt jätte bra?"

10/10

TMS uppskattar alla som stuntar, vare sig de är bra eller inte. Stunting behöver fler utövare, så är det bara.

TMS uppskattar inte surfittor, så ta och håll käften.

Roligt att se att du gör filmer, mandarinkungen. Fortsätt så, du kommer att göra bättre och bättre stunts hela tiden, övning och tålamod är allt som krävs. Lycka till i fortsättningen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...