Jump to content

Pink wedding


antepanteboy
 Share

Recommended Posts

Några av er kanske vet vem Ma cipriani är, och isåfall vet ni nog också att han inte har bredband, så därför så fick jag äran att tanka upp hans första solo.

Det är 2 gäststuntare, Jag och en TILL kille från Öviks trakten som kallar sig för Nightflier (Firsttime stuntare och hans solo kommer snart med)

På Ma ciprianis begäran så ska jag säga att han vill ha stenhård kritik så att han vet vad han kan göra bättre till sin nästa film.

Och för er som inte fattar så bumpar han på en BMX på stuntet vid 2:25 :)

Pink wedding Streaming ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var ganska bra för ett första solo. ^_^

Musiken drev mig dock galen.

Redigeringen gick, men han kan skippa alla jobbiga övergångar som att bilden snurrar osv. Sen när han grindade vid Quarryn (what?! stavning.) så körde han först klippet tills han kom till hoppet, sen startade han om det. Isf borde det vara i en annan vinkel eller något liknande.

Stuntsen var okej, inte super men inte dåliga. Dock kan han skippa flygplansstuntet, flyplansstunt är tråkiga och ser inte så avancerade ut. Det får vara hur svårt som helst att göra ett stunt, men sålänge det inte ser svårt ut är det inte värt arbetet.

5/10 av mig. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förstod inte att det var den här du berättade om tidigare, ska kolla.

Edit:

Helt okej film, riktigt bra för att vara din första solo. Roligt också att AOA inspirerade dig till att börja stunta, sånt är alltid roligt att höra. Bra jobbat och lycka till i fortsättningen!

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...