Jump to content

Kristen nöt på YouTube "bevisar" att evolution är satans ver


Jacker
 Share

Recommended Posts

Hahaha, dem är roliga dem där, dem snackar massa gojja om att evolution är något påhittat som är helt omöjligt men att t.ex. sammla en hona och en hana av varje djurart och sätta dem på en båt låter helt trovärdigt.. assholes!

En annan sak jag värkligen hatar är amerikaner och deras tro på att dem är det bästa landet i världen.. greatest country in the wolrd my ass..

edit: och det där med pentagramet vid vita huset är ju så pga att vi (människan) byggde husen sådär. han förtjänar att brinna i helvetet (vilket han inte kan, ingen kan)

Åk till USA innan du uttalar dig. Nog för att de är patriotiska, men de är knappast chavunister som vissa verkar tro. Tvärtom är de öppna och sociala. Sen att det finns en och annan inskränkt lantbrukare är en annan sak.

Vad har det med det hela att göra förresten?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 192
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Åk till USA innan du uttalar dig. Nog för att de är patriotiska, men de är knappast chavunister som vissa verkar tro. Tvärtom är de öppna och sociala. Sen att det finns en och annan inskränkt lantbrukare är en annan sak.

Eh du har fel. sorry

Vad har det med det hela att göra förresten?

Han från filmen är amerikan, det är vad det har med saker att göra

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eh du har fel. sorry

Nu har du gjort bort dig rejält så ta bort inlägget omedelbart.

Fake edit: Ooups, det kan du ju inte göra nu haha

Tss varför skulle jag vilja ändra mig...

Real edit: jag ska t.om. göra texten fetare så folk märker den tydligare

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eh du har fel. sorry

Han från filmen är amerikan, det är vad det har med saker att göra

Jag har varit i USA, och ska dit igen på lördag. Jag känner amerikanare och jag har känt dem i flera år (de är faktiskt kristna till på köpet, z0mgs!!!!11 De är dock inte extremister), så jag vet nog bättre än dig. :unsure:

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du bör lägga fram dina kort på bordet angående varför du har ett sådant hat mot alla amerikaner, och kan du snälla sluta med "bomba de där jävla religiösa mong... eh, amärikannerna!!! ;):w000t::unsure: "-kommentarerna? Jag vet att det är svårt när man är tretton år, men bitch plz, bara lägg av.

För det första så har jag inte sagt någonting om att bomba dem.

För det andra är jag inte tretton

och för det tredje så ogillar jag amerikaner i allmänhet med deras tro om att dem är "superior" när det gäller livstil och politik.

suck my balls

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad grundar du det på? Hur många amerikanare har du träffat?

Det har ingenting med hur många amerikaner jag har träffat men man ser det i väldigt mycket medier som film och musik.

Dem startar ett krig som många anser att vara en front för att skaffa olja men ingen vågar gå emot dem.

men om jag måste svara på din fråga så har jag träffat och spenderat tid vid amerikaner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det har ingenting med hur många amerikaner jag har träffat men man ser det i väldigt mycket medier som film och musik.

Dem startar ett krig som många anser att vara en front för att skaffa olja men ingen vågar gå emot dem.

men om jag måste svara på din fråga så har jag träffat och spenderat tid vid amerikaner.

Vad jag vet bringar inte Iraks olja tillräckligt med pengar till den amerikanska staten för att det ska löna sig att starta krig över saken.

Men, men - vi kanske borde undvika mer off-topic.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det har ingenting med hur många amerikaner jag har träffat men man ser det i väldigt mycket medier som film och musik.

Epic fail.

Dem startar ett krig som många anser att vara en front för att skaffa olja men ingen vågar gå emot dem.

Så kan man se på saken, men fortfarande, vad har det med average invånare från USA att göra?

För övrigt ser jag på USA som en stor reserv av krigiska moralister som skickas ut så fort det blir problem i någon avlägsen sandlåda. Det fina med amerikaner är att de vill dö för frihet, Gud och annat. För djupt religiösa människor är det inget problem att dö i krig, de hamnar i ett liv efter döden. Därför tycker jag att vi europeiska ateister borde hysa en viss tacksamhet till dessa välmenande slagskämpar. Låt dem ha sin gud och sin kultur så länge de sopar upp bland diktatorerna.

men om jag måste svara på din fråga så har jag träffat och spenderat tid vid amerikaner.

Spenderat tid vid amerikaner, kollat på "Americans are NOT stupid" på Youtube möjligtvis?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...