Jump to content

Kristen nöt på YouTube "bevisar" att evolution är satans ver


Jacker
 Share

Recommended Posts

Ät lite LSD och återkom sen.

"Today a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration, that we are all one consciousness experiencing itself subjectively, there is no such thing as death, life is only a dream, and we are the imagination of ourselves ... Now here's Tom with the weather"

LSD är för småbarn... om du vill gå till kärnan av det undermedvetna så är DMT det du söker...

Redigerad av Mahalo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 192
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

"Today a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration, that we are all one consciousness experiencing itself subjectively, there is no such thing as death, life is only a dream, and we are the imagination of ourselves ... Now here's Tom with the weather"

LSD är för småbarn... om du vill gå till kärnan av det undermedvetna så är DMT det du söker...

Han är ett småbarn?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
Jag såg ett himla bra argument i ett svar på ett svar till den där filmen. Om nu gud skapade alla arter, varför skapade han då t.ex. en emu med vingar fast den inte kan flyga?

Sant, och om inte evolutionen ägt rum så måste ju Gud ha skapat alla virus och parasiter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Orka med den där jävla lill killen. Varför är han inte ute och leker på lekplatsen?. Förlåt om jag verkar elak men den där killen är ju värre än själva VenomFang.

Gaaah! :shifty:

Förstår inte vad du menar, tycker lillens argument är bra och övertygande, även om de kan tyckas självklara, men korkade katoliker måste ju ha allt i förskoleformer förklarat för sig för att de är så jävla trångsynta efter alla år av hjärntvätt :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon skrev "låt folk ha sin religion och tro vad de vill." Något sånt i alla fall. Nej, det funkar inte. Religion är livsfarligt, kolla bara på Islam, de vill ta över världen.

Rekommenderar filmen; The root of all evil? av Richard Dawkins.

Blir så jävla förbannad när jag tittar på den, rädd också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon skrev "låt folk ha sin religion och tro vad de vill." Något sånt i alla fall. Nej, det funkar inte. Religion är livsfarligt, kolla bara på Islam, de vill ta över världen.

Rekommenderar filmen; The root of all evil? av Richard Dawkins.

Blir så jävla förbannad när jag tittar på den, rädd också.

Japp, Dawkins äger. :unsure:Delen med Haggard gör mig riktigt arg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 months later...

Hahaha, dem är roliga dem där, dem snackar massa gojja om att evolution är något påhittat som är helt omöjligt men att t.ex. sammla en hona och en hana av varje djurart och sätta dem på en båt låter helt trovärdigt.. assholes!

En annan sak jag värkligen hatar är amerikaner och deras tro på att dem är det bästa landet i världen.. greatest country in the wolrd my ass..

edit: och det där med pentagramet vid vita huset är ju så pga att vi (människan) byggde husen sådär. han förtjänar att brinna i helvetet (vilket han inte kan, ingen kan)

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...