Jump to content

Forumet uppgraderat


Hultenius
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 40
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Man måste ju börja någonstan :ph34r:

Förresten tycker jag inte "from:~~" behöver vara kvar.

Tycker den ska vara kvar. trevligt att veta vart folk kommer ifrån, men antagligen så kommer inte det funka då vi har allt för många jubelidioter och rövtomtar som har hela skallen full med skit som dom ska vara fyndiga och skriva nån jävla skit på just den raden. Om folk inte ska skriva var dom kommer ifrån kan dom lika gärna skriva Sverige.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker den ska vara kvar. trevligt att veta vart folk kommer ifrån, men antagligen så kommer inte det funka då vi har allt för många jubelidioter och rövtomtar som har hela skallen full med skit som dom ska vara fyndiga och skriva nån jävla skit på just den raden. Om folk inte ska skriva var dom kommer ifrån kan dom lika gärna skriva Sverige.

Oj! Det vill man ju inte vara, fixar väl det då. Kanske kan va kul någon gång, eller något.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle vilja veta hur sätter in en film i ett inlägg. Det bör gå tror jag.

här, är ett ex. på hur jag menar!

Tja, det går att "tillåta" html "bla bla bla" jag vet inte vad allt sånt heter men jag är ganska säker på att hultan inte har "satt på det" på gtassajten.

Hade det gått hade det funnits en grej där man kunnat välja "HTML - auto linebreak mode" under post options.

*Väntar på att [O][T] kommer och säger det på ett bättre sätt*

Qouad :ph34r:

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns modifikationer för att tillåta typ filmer från youtube o liknande sidor.

Ganska stor mod, och inget jag tror (vet) kommer installeras här.

Fungerar som en vanlig TAG du lägger filmlänken mellan typ blablabla

Finns även om man skall kunna posta flash eller inte i forumet, men det är mest en säkerhetsfråga.

@ Qouad :ph34r:

BOT

Fälten Posts och From ska tas bort, måste ha missad de delarna.

Varför är dessa fält så känsliga? Förstår inte varför de alltid skall plockas bort.

Kan väl lika väl ta bort allt annat oxå isåfall?

BOT

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför är dessa fält så känsliga? Förstår inte varför de alltid skall plockas bort.

Kan väl lika väl ta bort allt annat oxå isåfall?

BOT

Var det inte en posthuntgrej från början? Varför det ska behöva plockas bort med StellHell här vet jag inte :ph34r: ...vi brukar ju kunna slippa de som skriver massa onödigt :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En lite konstig iakttagelse kanske, men..

När man laddar upp en bild, och förhandsgranskar sitt inlägg och klickar på thumbnailen.. så får man inte fram någon bild. :rolleyes:

Inte för att det är till någon skada egentligen, jag är mest fundersam på varför det är så. :)

Skulle anta att det är så att bilden inte får ett ID innan posten är lagd, och därför kan du inte visa något som inte finns. (nu finns ju bilden, då den laddas upp innan man förhandsgrandskar, men den har inget ID)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...