Jump to content

Situation Magnusson


T-Bone Mendez
 Share

Recommended Posts

Vad menar du?

Det är en serier med Peter Magnusson som senast varit med i Hey Baberiba. Det sänds på torsdagar på TV4 22:35. Går även att kolla på internetkanalen. Ikväll sändes tredje avsnittet. Serien handlar om Peter som klär ut sig till olika människor och gör sjuka saker.

När du gjorde den här tråden hade programmet redan gått. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker det är skitkul! Speakern är överdriven och onödig och jobbig. Men de flesta av scenerna är riktigt roliga. Improviserade humor där man driver/jävlas med ovetande människor passar mig perfekt.

Tycker inte alls om program som Hjälp och liknande med tungt inarbetat manus, det känns så oäkta.

Program i stil med Ursäkta röran och Pyjamas är underbara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker det är skitkul! Speakern är överdriven och onödig och jobbig. Men de flesta av scenerna är riktigt roliga. Improviserade humor där man driver/jävlas med ovetande människor passar mig perfekt.

Tycker inte alls om program som Hjälp och liknande med tungt inarbetat manus, det känns så oäkta.

Program i stil med Ursäkta röran och Pyjamas är underbara.

Tycker också om såna här program men till exempel Filip och Fredrik är tusen gånger bättre än Peter Magnusson på det, jag klarar inte av honom alltså.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg bara lite någon gång, tyckte det var ganska lam humor. Han går fram till folk och beskriver olika sexposer... Skitkul... :lol:

Ursäkta Röran! älskar jag däremot av hela mitt hjärta Filip och Fredrik är inte så tillgjorda som Magnusson är, vilket gör deras humor mindre krystad och mer spontan och härlig. :)

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Exakt vad jag tycker. Magnusson skulle t.ex. aldrig lyckas med att hålla ett SM i Nazireferens...

Näe, det är helt sjukt bra :shifty:

F&F skulle aldrig kunna sätta sig in i andra roller så som Magnusson gör.

Nej, för de är mycket roligare i sig själva än vad han är.

Har tyvärr inte sett Pyjamas, kan tänka mig att de (Peter och David är det där va?) bjuder mer på sig själva och kanske går lite mer över gränsen, och att de har blivit lite tråkigare med tiden?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...