Jump to content

Manhunt 2

LunCh
 Share

Recommended Posts

Såg precis att Rockstar hade öppnat Manhunt 2 sidan finns inte så värst mycket information på sidan. Det finns endast en liten Teaser

Själv så är jag ett stort fan till det första manhunt spelet och tror att det kommer bli väldigt bra :mellow:

Manhunt släpps till Playstion 2, PSP och Nintendo Wii nu till sommaren

Ska försöka skaffa lite mer information snart :lol:

Hur tror ni att det blir?

Redigerad av LunCh
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 57
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Exakt.

Förstår inte hur man ska kunna tona ner på våldet när man ska döda folk på dom mest vulgära sätt som möjligt.

<spelare står bakom en person och ska sätta en kniv i ryggen på honom>

<i samma sekund som han hugger till så börjar skärmen blinka i rosa och vitt och man hör havsvågor och fågelkvitter>

<en stor ruta kommer fram och det står "Ingen skadades under skapandet av detta spel">

Ja-ah. Det vill jag köpa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh, Manhunt har jag aldrig spelat. Rekommenderar ni ettan? Hur är det? Jag fick aldrig nåt speciellt intryck av de bilder jag sett från det.

Tråkig, mörk atmosfär.

Svårt spel.

Påhittiga tillvägagångssätt.

Väldigt våldsamt.

Hyfsat underhållande.

Tänk dig en kombination av Splinter Cell, Silent Hill, Hitman och GTA så har du det. Ungefär.

Hoppas Thompson & co gör vad de kan för att hålla spelet inom moralens gränser. yes_645834_0.gif

Helst inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh, Manhunt har jag aldrig spelat. Rekommenderar ni ettan? Hur är det? Jag fick aldrig nåt speciellt intryck av de bilder jag sett från det.

Det är ett svårt spel, men man tappar inte intresset för det. Efter ett tag blir man grym på att mörda folk. Tycker absolut att du skall investera i detta spel.

Sniper, de flesta spel kommer till PC. Men för att bli 100 på det så ring och kolla hos en tvspels butik. :blink:

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 months later...
Ettan var faktiskt ganska kul.

Men det skulle vara trevligt ifall dom kunde tona ner lite på våldet.

Då har du helt missat poängen med Manhunt.

Hoppas det blir RIKTIGT rått och hyffsad grafik i alla fall.

Antar att du inte sett teasern. Det är inte next-gen grafik direkt.

Yay, missade ettan som numera är omöjlig att få tag på, men nu får jag... typ... en andra chans >_<

Tänker du på rätt spel? Manhunt är inte svårt att få tag på. Gå till Game eller EB Games så har de det säkert. annars kan du köpa det online, precis som vilket annat spel somhellst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor