Jump to content

Manhunt 2


LunCh
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 57
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

R* har stött på mera problem angående Manhunt 2. Spelet har blivit klassat som "Adults Only" i Usa vilket ger till följd att flera affärer vägrar sälja spelet. Men det riktiga bakslaget är att Sony och Nintendo har medelat att deras policy leder till att de inte kommer ge ut AO märkta speltitlar.

Detta kommer leda till att R* tappar sin största marknad för spelet eller att spelet drabbas av förseningar pga överklagande av spelmärkningen, eller så tvingas de ändra innehållet i spelet.

Källa:Aftonbladet

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blev arg när jag läste på Kanal5:s text-tv.

Man spelar en psyksjuk man som genom att gå bärsärkagång kämpar sig fram

Det här ger bilden av en mentalt rubbad sadist som älskar att döda på brutala sätt. Nä nä nä. Man har blivit inspärrad på ett psyksjukhus för att bli galen. Man måste kämpa mot "the Projects" vakter för att bli fri. Jävla förutfattade meningar! Schablonisering!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blev arg när jag läste på Kanal5:s text-tv.

Man spelar en psyksjuk man som genom att gå bärsärkagång kämpar sig fram

Det här ger bilden av en mentalt rubbad sadist som älskar att döda på brutala sätt. Nä nä nä. Man har blivit inspärrad på ett psyksjukhus för att bli galen. Man måste kämpa mot "the Projects" vakter för att bli fri. Jävla förutfattade meningar! Schablonisering!

Spelar ingen roll om han är psyksjuk i spelet, han får vara en mentalstörd, spädbarnsätande, yxmördare med dåligt blodsockervärde och de ska ändå ge f*n i att säga åt mig om jag får spela spelet eller ej!

Sätt dit en lag som säger att de under 18 inte får köpa spelet, men de som är över skall ha rätten att avgöra vad de som vuxna indevider vill spela och se!

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...
Ja! Äntligen! Vart kan jag beställa det? ;)

Nu ska vi se här, GAME skulle ta in det om jag minns rätt. Var inne i en butik och hörde för ett par månader sedan. (Men var inte intresserad då jag hörde att det enbart släpptes till PS2.) Och då sa de att de skulle ta hem det. Kolla där till att börja med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu ska vi se här, GAME skulle ta in det om jag minns rätt. Var inne i en butik och hörde för ett par månader sedan. (Men var inte intresserad då jag hörde att det enbart släpptes till PS2.) Och då sa de att de skulle ta hem det. Kolla där till att börja med.

Ok, jag antar att alla butiker inte kommer att ta hem det.

Redigerad av vicecitylife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...