Jump to content

Thats the day i died


antepanteboy
 Share

Recommended Posts

Orkar inte skriva allt så jag Kopierar det jag skrev på stunting.

I made this movie for a stuntcompetition on a Swedish Gta forum, and then i thought that i could post it here to

And i dont care if you dont like it, i really enjoyed making it.

Yt streaming

And as i said, all the stunts are landed in less than 48 hours so dont expect anything great, and i think i wrongspeld one or two in the intro.

The two hydra stunts in the movie where done whit the slowmotion cheat becous i dont se it as cheating if you use it whit a hydra, that dont make changes on the stunt, right?

But if so, tell me plz.

Enjoy the movie!

Redigerad av antepanteboy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För det första, slowmotion fusket ÄR fel att använda när det gäller stunts, som att modda motorcykeln att gå fortare så du klarar hoppet mycket lättare.

Stuntsen var väl okej, inte så banbrytande.

Musiken, njaeh, var det lordi? Tittade inte i eftertexterna.

Redigeringen kunde varit mycket mycket mycket bättre, ibland så kom en blix mitt från ingenstans. Onödigt.

Du kan bättre.

3/10

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gillade den med språvagnen. :ph34r: Fast det blev förbannat segt att kolla på efter de första tio sekunderna. <_<

Annars så.. tyckte jag det var lite för konstigt editerat. Det känns som att drog ut väldigt mycket på vissa effekter. Den där "Tv:n flimmrar och håller på"-effekten höll på att ge mig ett epilepsianfall! :shifty:

Och sen.. om du är medveten om att engelskan blir fel.. varför kollar du inte på det en extra gång innan du slutför videon?

Nästa gång får du, om du vill, väldigt gärna skicka mig ett PM med texten du tänkt använda i filmen, så kan jag kolla igenom den åt dig. :lol:

Och jag kan bättre om jag får mer tid, men på 48 timmar så är det där nog det bästa jag kan få fram i nuläge.

Nästa gång tycker jag också att du ska lägga mer tid på videon. De videos som du har gjort hittills har legat på ungefär samma nivå, jag förväntar mig stora framsteg tills nästa kommer! :)

.. för jag tror nämligen att du kan få till något riktigt bra. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker fortfarande det är alldeles för mycket titta-vad-jag-kan-göra-i-vegas-effekter. Jag menar man kollar ju på en stuntfilm för att se stunts, inte för att se hur bra ni är på att göra effekter i vegas. Ibland ser man knappt stuntet för att en effekt skymmer allting.

Är det bara jag?

I övrigt är det en helt okej film, gillade introt faktiskt. Musiken som var tillsammans med introt gick inte av för hackor heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En sak som jag inte förstår är vad folk har emot tids-videor (gjorda inom 24h, 48h, 1h m.m).

Det är riktigt kul att göra dom, och man gör dom för att få träning. Inte visa upp det man är allra bäst på.

---

Stunts: 7/10

Redigering: 6/10

Musik: 4/10

- totalt: 7/10. Bra jobb för en 48h video imo. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker fortfarande det är alldeles för mycket titta-vad-jag-kan-göra-i-vegas-effekter. Jag menar man kollar ju på en stuntfilm för att se stunts, inte för att se hur bra ni är på att göra effekter i vegas. Ibland ser man knappt stuntet för att en effekt skymmer allting.

Är det bara jag?

I övrigt är det en helt okej film, gillade introt faktiskt. Musiken som var tillsammans med introt gick inte av för hackor heller.

För att en film som bara har stunten liggandes efter varandra utan effekter alls är skittråkigt att titta på.

Ska kommentera filmen senare :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...