Jump to content

Accessoarer


darkjak
 Share

Recommended Posts

De kom ju ut då :) men jag kommer inte att ta av dom förrän de går sönder. Det snygga är ju att det är Real Madrid. Skulle aldrig gå runt med ett sånt armband om det inte var Real!

Nu menar du väll förståss inte att armbanden ser bättre ut bara för att det står "Real madrid" på. Bokstäverna höjer väll knappast looken på dom. Det kunde lika gärna stått Bajskorv eller Helge Fossmo på. Dem skulle fortfarande se likadana ut.

Att du har på dig dem för att supporta Real Madrid och inte för att dom är snygga är ju såklart en annan sak. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 1 year later...

Jag måste köpa en vettig klocka. Jag var inne i Linköpings alla klockaffärer (många fler än man kan tro) förra veckan och spanade runt, men blev helt förblindad av det enorma utbudet. Jag ryckte åt mig två produktkataloger på måfå, en från Tissot och en från Certina och gick hem igen.

Nu har jag börjat kolla i dem och fastnade först för denna som dessvärre visade sig ligga i 15-laxarskronorsklassen ( :P ). Sedan kollade jag runt efter liknande klockor och insåg att det finns ett jättestort och fint utbud av cleana klockor med läderarmband och inte så mycket lull-lull. Men så kom jag på att en med läderarmband troligtvis inte är något jag kommer vilja använda i tid och otid (=varje dag i flera år), så då plockade jag fram produktkatalogerna igen.

Mina ögon föll på denna:

http://www.hygjchina.com/Shop/UploadPhotos...12417110916.jpg

http://www.cellini.ro/images/set/Ceas-Tiss...85-71_290_3.jpg

Jag hittar ingen svensk sida som har prissatt den, men den verkar ligga på ungefär 400 dollar, vilket jag inte skulle vilja kalla för billigt men i alla fall överkomligt. (Har presentkort på 2000)

Åsikter?

Och ja, jag är väl medveten om att varken mina egna eller era tankar om klockan har några betydelser förrän jag har fått pilla på den i butik. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 6 months later...
  • 7 months later...

Då har det då äntligen hänt. Fick lite pengar till en klocka i studentpresent förra året och har varit så vansinnigt velig sedan dess. Men idag slog jag till efter mycket om och men. Det blev en Certina DS Podium i vad som verkar vara standardutförande.

Hittar inga bra bilder på den och kamera verkar vi inte ha någon i hushållet...

Den är jävligt snygg med brunt armband med, så jag kommer nog att testa det när ekonomin tillåter.

37966d1248701803-certina-ds-podium-c536-7029-42-69-27072009436_1181955_1.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...