Jump to content

Kreativ fototävling.


Maimstream
 Share

Recommended Posts

Tjingeling!

Detta är då en nyskapande fotografitävling där man får visa sitt kreativa sinne! Syftet är att få folk, både med och utan fotografiska egenskaper, visa vad dom kan göra med en kamera och det föremål som föremålsbestämmaren har bestämt ska vara föremålet för tävlingen.

Regler finns, och dom kommer här;

  1. Det bestämda föremålet måste finnas med.
  2. Föremålet får finnas i flera upplagor.
  3. Man får inte redigera fotografiet i Photoshop för att lägga till eller ta bort föremål. Dock får man blygsamt fixa till bilden så att man ser resultatet bättre, om det till exempel är för ljust eller för mörkt. Ram och namnunderskrift är även tillåtet.
  4. Man får när som helst innan deadline byta ut sin bild emot någon annan, men efter deadline så är bilderna som jag har fått in deltagande i omröstningen.
  5. Minst fem och max tjugo deltagare. Om detta inte blir av skrotar jag det och jag kommer aldrig mer dra det på tal igen.
  6. Självklart så ska man ju för uddahetens skull ha en vinst. Vinnaren avgör föremålet för nästa tävlingen.

DEADLINE

- Söndagen den 31a december -

Föremål - Spegel/Speglar.

Lista på deltagande (6/13/20);

antepanteboy

Tackleberry

x_simpa_x

RavenE

VickeX

Corleone

Foo

nor_adde

Merkky

Great

spajdermän

AngryAxel

Tux

Feedback uppskattas extremt mycket!

Må den mest kreativa fotografen vinna!

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 43
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vad säger reglerna om vanliga föremål som speglar ljus precis som speglar, men inte är speglar?

Föremålet är speglar, så speglar it is. Alla former utav spegel, backspegel, badrumsspegel, garderobsspegel, dockskåpsspegel.

Spegel, inget annat. Det är just det som är utmaningen, att på ett kreativt sätt använda föremålet och skapa något nyskapande.

antepanteboy & Tackleberry; Jag skriver in er i deltagarlistan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att fotografera ett fönster när det är mörkt ute och något inne i rummet speglas i rutan gills inte ?

Föremålet är speglar, så speglar it is. Alla former utav spegel, backspegel, badrumsspegel, garderobsspegel, dockskåpsspegel.

Spegel, inget annat. Det är just det som är utmaningen, att på ett kreativt sätt använda föremålet och skapa något nyskapande.

Jag är på. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...