Jump to content

Xbox360 - Tråden


DimpZ
 Share

Recommended Posts

Min 360 tycker min gateway adress är ogiltig. Yay, vad skoj.

Har du en router? Det var så för min PS2, den vill inte funka över internet, ringde till min ISP, och deras bredband blockade mitt ps2 pga av deras säkerhet, var tvungen att ha en router och efter det så fuka det. Kan vara samma sak här, ring din ISP och fråga. Dem vet säkert. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är Live inbyggt i 360 eller hur är det? Kostar det inte per år eller något sådant?

Yes, Live Silver är gratis, men med det kan du endast tanka gamla demos, snacka med dina vänner.. typ.

Med Guld kan du tanka nysläppta demos och spela multiplayer över internet, kostar dock ~600:-/år :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mwaah shieet, jag som tyckte PS3 skulle bli dyrt. Nu visar det sig att Xbox är ännu dyrare. Fast tillskillnad från PS2 online så köper man ingen "apparat" utan man köper ett kort och aktiverar? Även om det är så låter 600/år rätt dyrt. Shake yo money makah

Yes, eller man får väl en kod som man skriver in.. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mwaah shieet, jag som tyckte PS3 skulle bli dyrt. Nu visar det sig att Xbox är ännu dyrare. Fast tillskillnad från PS2 online så köper man ingen "apparat" utan man köper ett kort och aktiverar? Även om det är så låter 600/år rätt dyrt. Shake yo money makah

Japp, har man Live under några år samt köper till headsets, större hårddiskar (när det kommer) osv. så blir det dyrare i längden. Synd att dom inte går samma väg som Sony och låter en ta vilken 2,5''-hårddisk och vilket USB-headset som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp, har man Live under några år samt köper till headsets, större hårddiskar (när det kommer) osv. så blir det dyrare i längden. Synd att dom inte går samma väg som Sony och låter en ta vilken 2,5''-hårddisk och vilket USB-headset som helst.

Fast, man vet man att sakerna funkar också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad lallar du om pojkvasker. Har haft samma gamla Ethernet Adapter, PS2:a och åttionio-kronors-USB-tangentbord sedan 2003 och det funkar fortfarrande lika bra.

Men lyssna nu här vad farbror Boomer har att säga. Köper du en ny HDD från M$ till ditt 360 då vet du att den funkar för den är designad till 360 och inget annat. Men tar du en vanlig HDD och tänker koppla in i ditt PS3 då kan det finnas risk för att det inte funkar, och då blir man bara ledsen. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis fått mitt Xbox och Tony Hawks Project 8. :ermm:

Anyway, man får jo en gratis månad Live, kan man använda den månaden till mitt konto som jag redan har? Gjorde ett konto för nån månad sen hos min kusin. Vill gärna använd samma.

Prova logga in på den om erbjudandet kommer så har du 1 månad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men lyssna nu här vad farbror Boomer har att säga. Köper du en ny HDD från M$ till ditt 360 då vet du att den funkar för den är designad till 360 och inget annat. Men tar du en vanlig HDD och tänker koppla in i ditt PS3 då kan det finnas risk för att det inte funkar, och då blir man bara ledsen. :ermm:

PS3 är en dator, och hårddiskar är designade för datorer=)

Snart släpps Worms på Live Arcade. Kanske blir det första jag köper från Marketplace.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis fått mitt Xbox och Tony Hawks Project 8. :ermm:

Anyway, man får jo en gratis månad Live, kan man använda den månaden till mitt konto som jag redan har? Gjorde ett konto för nån månad sen hos min kusin. Vill gärna använd samma.

Vad tycker du om spelet?

PS3 är en dator, och hårddiskar är designade för datorer=)

Snart släpps Worms på Live Arcade. Kanske blir det första jag köper från Marketplace.

X360 är ju också en dator!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...