Jump to content

Xbox360 - Tråden


DimpZ
 Share

Recommended Posts

Jag testade GRAW2-demot alldelles nyss... jag blev inte direkt glatt överraskad, men det växte lite på mig. Första intrycket var väl mest "fan vad tråkigt...", men det växte lite på mig ju mer jag spelade. Har inte spelat originalet, men det ser inte lockande ut heller. Kanske plockar upp 2:an när priset gått ner...

Crackdown såg tråkigt ut först... sen såg det skitballt ut. Sen när man testade demot var det tillbaka på mediokert. Det är något tråkigt med det där....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ledsen för dubbelpost.

Har ett litet problem... då och då får jag "namn wants to play" popup i nedre delen av skärmen. Jag antar att det är ett meddelande... eller så... hur som helst, jag har fått det ett par gånger, och messages i dashboard så kunde man läsa t.e.x. att det var en 1:a där och blinkade i några sekunder brevid message innan den försvann. Går man in där så finns det inget förutom att skicka egna meddelanden.

Så... vad betyder "namn wants to play"?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ledsen för dubbelpost.

Har ett litet problem... då och då får jag "namn wants to play" popup i nedre delen av skärmen. Jag antar att det är ett meddelande... eller så... hur som helst, jag har fått det ett par gånger, och messages i dashboard så kunde man läsa t.e.x. att det var en 1:a där och blinkade i några sekunder brevid message innan den försvann. Går man in där så finns det inget förutom att skicka egna meddelanden.

Så... vad betyder "namn wants to play"?

Att någon vill spela med dig. Tex, min polare skapar ett game på Gears Of War. Efter det så invitar han mig så vi kan spela. Står typ "No0vad wants to play", går in på dina meddelanden, då ska det finnas där.. sen trycker du på accept invite.. sen kommer du komma in i spelet och sen spelar du med personen.

Redigerad av Nerheden
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att någon vill spela med dig. Tex, min polare skapar ett game på Gears Of War. Efter det så invitar han mig så vi kan spela. Står typ "No0vad wants to play", går in på dina meddelanden, då ska det finnas där.. sen trycker du på accept invite.. sen kommer du komma in i spelet och sen spelar du med personen.

Ah, vad trevligt. Tack för förklaringen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur funkar den här trådlösa adaptern...? Pluggar man bara in den i ett USB-uttaget? Om den datorn man sätter den i har internet, får XBoxen det också? Behöver man ingen router imellan eller så? Och så kan man överföra olika saker från datorn till XBoxen?

Fattar ingenting just nu... är lite trött...

http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vP...markID=61-25-20

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur funkar den här trådlösa adaptern...? Pluggar man bara in den i ett USB-uttaget? Om den datorn man sätter den i har internet, får XBoxen det också? Behöver man ingen router imellan eller så? Och så kan man överföra olika saker från datorn till XBoxen?

Fattar ingenting just nu... är lite trött...

http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vP...markID=61-25-20

Den kör du väl in i boxen för att få trådlöst internet via en router, inte genom datorn.. tror jag! :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur funkar den här trådlösa adaptern...? Pluggar man bara in den i ett USB-uttaget? Om den datorn man sätter den i har internet, får XBoxen det också? Behöver man ingen router imellan eller så? Och så kan man överföra olika saker från datorn till XBoxen?

Fattar ingenting just nu... är lite trött...

http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vP...markID=61-25-20

Du sätter fast den på baksidan av ditt 360. Då slipper du köra med sladd för att kunna lira online.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur funkar den här trådlösa adaptern...? Pluggar man bara in den i ett USB-uttaget? Om den datorn man sätter den i har internet, får XBoxen det också? Behöver man ingen router imellan eller så? Och så kan man överföra olika saker från datorn till XBoxen?

Fattar ingenting just nu... är lite trött...

http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vP...markID=61-25-20

Den lilla DYRA underbara saken sätter du fast där bak på boxen.

Då behöver du också en trådlös Router. Den ska nog funka med vanliga routrar. (Alltså inte kräva nån ULTRA dyr...)

Bilder + Info

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den kör du väl in i boxen för att få trådlöst internet via en router, inte genom datorn.. tror jag! :(

Du sätter fast den på baksidan av ditt 360. Då slipper du köra med sladd för att kunna lira online.

Den lilla DYRA underbara saken sätter du fast där bak på boxen.

Då behöver du också en trådlös Router. Den ska nog funka med vanliga routrar. (Alltså inte kräva nån ULTRA dyr...)

Bilder + Info

Tack för alla svaren, nu vet jag. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...