Jump to content

Xbox360 - Tråden


DimpZ
 Share

Recommended Posts

Du får tänka på att det är till 360 också. :lol:

Jamen det funkar skitbra på 360.

Eduros: Ja det är jätteroligt, men jag stör mig som fan när man försvarar och anfallarna bygger massa huvudbyggnader med "kanoner" på. Mordor och Dvärgarna har såna jävla kanoner så dom bombar skiten ur en. Hur fegt som helst. Man borde inte kunna få ha mer än en huvudbyggnad på den banan eller så skulle försvararen och kunna få bygga sådana byggnader.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är det så att det går ju väääldigt många rykten om denna Xbox 360 v2. Och eftersom det är så väldigt många så börjar jag bli lite osäker. Tänk om det verkligen kommer en ny version. Då jävlar ska man få byte in sin gamla iallafall. Uppgraderingarna i konsollen ska vara en HDD på 120GB, HDMi Support, ny processor byggd på 65 nm-teknik, samt att den ska vara svalare. Om detta som sagt är sant då kommer det bli svårt för Sony att få sin PS3;a såld. Men också som jag sa så ska man få byta in den tycker jag, jag och alla andra 9miljoner som köpt 360.

edit: http://www.engadget.com/2007/01/05/the-sec...odename-zephyr/

Redigerad av Boomer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är det så att det går ju väääldigt många rykten om denna Xbox 360 v2. Och eftersom det är så väldigt många så börjar jag bli lite osäker. Tänk om det verkligen kommer en ny version. Då jävlar ska man få byte in sin gamla iallafall. Uppgraderingarna i konsollen ska vara en HDD på 120GB, HDMi Support, ny processor byggd på 65 nm-teknik, samt att den ska vara svalare. Om detta som sagt är sant då kommer det bli svårt för Sony att få sin PS3;a såld. Men också som jag sa så ska man få byta in den tycker jag, jag och alla andra 9miljoner som köpt 360.

edit: http://www.engadget.com/2007/01/05/the-sec...odename-zephyr/

We contacted Microsoft representatives, who made the following statement: "We have seen all types of claimed leaked photos like this show up online and as a standard policy we don't comment on speculative items."

Den nya processorn är sann och bekräftad, men det andra är bara gissningar... ska släppas Q3 2007 eller så. :lol:

tha source

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om det skulle komma en ny version med alla saker som rykten påstår, så tror jag inte den går för samma pris som premium går för idag. Det låter ju löjligt. Förlorar inte Microsoft pengar på varje konsol som säljs redan idag?

Om de lägger in en hårddisk som är 100 gig större, och har HDMi stöd, så tror jag definitivt att den går för ett högre pris. En ny processor som inte gör någon skillnad förutom att den är kallare däremot och därför bara andvändbar för de som bor i ugnar kan man väl förstå om den kostar lika mycket...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Surfade runt på google lite och kollade efter blir bilder på denna nya version av Xbox 360. Hittade dessa, tvivlar starkt på dom. Speciellt HDD;n som man ser väldigt lätt att någon har pillat med PS.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kommer inte få byta in den, tänk så många olika ps2:or som har kommit efter den första. Skulle alla som köpte den första få byta in den mot de nyare?

Eller varför inte rent av spegla det meda att köpa en bil? Vi har en Renault Megane. Kort därefter kom en nyare variant av Renault Megane som var mycket snyggare.

Redigerad av Ceone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kommer inte få byta in den, tänk så många olika ps2:or som har kommit efter den första. Skulle alla som köpte den första få byta in den mot de nyare?

Eller varför inte rent av spegla det meda att köpa en bil? Vi har en Renault Megane. Kort därefter kom en nyare variant av Renault Megane som var mycket snyggare.

Men du ser la alla skyltar. Byt in ditt gamla PS2 med 4 spel och få 2000kr rabatt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...