Jump to content

Xbox360 - Tråden


DimpZ
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Nu har man en 360, Gamertag Nubrax.. Jag fick med ett en månads "Trial" på Xbox Live gold, gör det så att man kan spela på internet? Jag trodde silver också kunde göra det ..

Du kan bara lira med Guld acc. Ser att du har TDU. Tycker du det är kul? Själv tycker jag det var segt, stelt och tråkigt. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kan bara lira med Guld acc. Ser att du har TDU. Tycker du det är kul? Själv tycker jag det var segt, stelt och tråkigt. :rolleyes:

Jag älskar det, demot var sämre än väntat efter jag tankat ner det för att jämnföra, eftersom att dom har släppt patchar till TDU nu så är det mycket bättre.

Dags och sova nu.. Godnatt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska nog köpa xbox nu. Men vad förlorar jag på att köpa Core?

I core får du bara: Konsoll och en handkontroll med sladd + kablar

I premium får du: Konsoll, trådlöskontroll, hårdisk 20 gb, headset och så är cdluckan kråmad (stavning?).

Köper du Core måste du köpa ett minneskort för 300kr eller hårdisk för 1000kr för att kunna spara något överhuvudtaget. Jag gillar kontrollen med sladd därför att man slipper tänka på batterierna hela tiden och man slipper det störiga batteripacketet undertill på kontrollen. Ett headset kostar 150-200 kr i affärerna om man ska köpa det.

Jag köpte Core system men det var därför att jag hade sparat i ett halvår för att få min låda på releasen och det fanns bara Core kvar. Aldrig i livet att jag väntade en dag längre!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den är på 14 gb om jag minns rätt. 6 gb är till för uppdateringar på dashboarden. Resten är till för demos, trailers och saves. Demos tar mycket plats. Vissa demos ligger på över 1 gb.

Aha. Okay, får fundera lite. >_<

Edit: HD:n som följer med, är det den enda som funkar till XBOX?

Redigerad av L_Voll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...