Jump to content

Xbox360 - Tråden


DimpZ
 Share

Recommended Posts

Det finns externa HDD's som man kan köpa som ligger på 4GB (ej gjorda av M$). Sen har jag läst på olika forum att det ska gå att koppla in en helt vanlig extern HDD.

Via USB då? För jag har en extern HP-hårddisk, 160GB. Skulle vara coolt om den gick att koppla in. :) Och så skulle jag spara 1000 spänn! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni vet att man kan göra så man alltid kan köra Halo 2 online, va?

Man gör ett guld-konto med "Gratis Guld-månaden-erbjudandet". Sen ställer man in så man loggar in automatiskt med ett annat konto i Dashboard. Sen i själva Halo 2 loggar du in med ditt gratis-guld-konto.

För man måste vara inne i Dashboard för att kontot ska bli Silver igen, och i gamla Xbox-spel så funkar inte Dashboard.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte haft Tony Hawk project 8. Jag skulle köpt Saints Row, det är väldigt roligt och ett bra online. Ett tips kan vara att ladda ner båda demona från marketplace och testa. OBS! Bilduppdateringen i saints row demot suger som fan. I fulla spelet flyter det jättebra.

Har båda och båda är roliga som faan! :'(

Saints row. kul både mp och sp. i mp är det askul att man tjänar ihop sinna kläder.

Mmkay, ska tänka en stund till innan jag bestämmer mig.

Det kommer att bli svårt! :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...