Jump to content

Näsflöjt


RavenE
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Inlägg 65
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Lurendrejeri!!!!

Beställde min 7/12,alltså 22 dar sen!

Nu jävlar blir det hot mail,sen stämning(och eventuell polisanmälan)

Låter det gå 8 dar till sen jävlar!

Fantastiskt!! Vi är nu 31387 medlemmar.

Vi växer och växer, Sveriges Näsflöjts Orkester blir bara större och större och det verkar inte avta heller!!!!!! Vi tror att vi nu är den största blåsorkestern i HELA Sverige. Men frågan är väl: Hur stora kan vi bli??? Vi håller på att ta reda på vilken som är världens största orkester, så fortsätt värva medlemmar, berätta om hur kul det är att spela näsflöjt och hur bra den här hemsidan är. Som ni alla säkert förstår har det varit massor att göra, vi håller på att försöka hinna med att skicka ut alla näsflöjtar till alla våra nyblivna medlemmar. De första 25 000 näsflöjterna är slut men vår fantastiska sponsor ZyComb kommer hjälpa oss med fler från USA. Vi har faktiskt rensat hela USA's lager på gula näsflöjter!!! Vi ber så mycket om ursäkt för att det tar så lång tid, men vi jobbar dag och natt på att skicka ut näsflöjtar till alla medlemmar. Vi är jätteglada över alla nya medlemmar och jobbar så snabbt vi kan!

Dom är tydligen populär i sverige ^^

Redigerad av chucky.swe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Mailade SNOR igår, skall seriöst göra en polisanmälan om jag inte får den inom en vecka.

Eller verkar det patetiskt? Jag blir arg när man lurar en.

Det verkar fruktansvärt patetiskt.. ^_^ Vafan, de gör väl sitt bästa :huh: Och det är ju bara en näsflöjt, haha!

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...