Jump to content

Humortråden!


StellHell
 Share

Recommended Posts

BuuuuHuuuu :lol:

Skiter i vad du gjort, har inte klickat på din länk. Skrattar gott åt alla som är dumma nog att klicka på den, men att skicka skiten till mig på MSN är lågt, speciellt när den har fuckat upp för resten av min kväll. Nu minns jag inte vilka flikar jag hade uppe och det var många då jag aldrig startar nya sessioner.. n00dlesjävel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skiter i vad du gjort, har inte klickat på din länk. Skrattar gott åt alla som är dumma nog att klicka på den, men att skicka skiten till mig på MSN är lågt, speciellt när den har fuckat upp för resten av min kväll. Nu minns jag inte vilka flikar jag hade uppe och det var många då jag aldrig startar nya sessioner.. n00dlesjävel.

HAhahAHahhaAH icon4_918667_0.gif

Arg Stell är humor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skiter i vad du gjort, har inte klickat på din länk. Skrattar gott åt alla som är dumma nog att klicka på den, men att skicka skiten till mig på MSN är lågt, speciellt när den har fuckat upp för resten av min kväll. Nu minns jag inte vilka flikar jag hade uppe och det var många då jag aldrig startar nya sessioner.. n00dlesjävel.

Bwaha.

Är jag dum för att jag klickar på en länk i humortråden? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En ban sitter också fint, kan inte banna Kallekewk men kan banna n00dles som skickade skiten till mig på MSN och lyckades fucka upp både FF, explorer och WoW. Tack n00dles, hedersutnämner dig till jubelidiot-of-the-year-2008!

Såååå du bannar honom för en sak han gjorde på msn? :mellow:

Hoho, det är humor...way to use your powers.

--------------

[youtube-old]ZGzhutyOMSk[/youtube-old]

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

StellHell sa inte att han hade banat honom, han satt att en ban skulle sitta fint och att han hade möjligheten att banna honom. Vilket är ganska förståligt att man vill, jag hade nog med irriterat mig när man tvingas stänga flikar.

Tvivlar på att någon hade blivit förvånad om han hade bannat honom :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...