Wu Zi Mu Skrivet 30 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2010 (redigerad) Det enda roliga är hur båda pratar. Han Alex ser ju svensk ut men ändå måste han bryta på cool invandrarslang. Väldigt lätt hänt att man påverkas av hur andra pratar. Min flickvän som är ursprunglig göteborgare pratar mer och mer norrländsk dialekt sen vi träffades. PS. vad bittra ni är Redigerad 30 juli, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2010 Väldigt lätt hänt att man påverkas av hur andra pratar. Min flickvän som är ursprunglig göteborgare pratar mer och mer norrländsk dialekt sen vi träffades. PS. vad bittra ni är Har lite svårt med sånt snack bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 30 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2010 (redigerad) Haha Redigerad 30 juli, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2010 Är hon seriös? http://www.youtube.com/watch?v=x4tN_N-bMmE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2010 Är hon seriös? http://www.youtube.com/watch?v=x4tN_N-bMmE Jag har sett den tidigare och var då ganska förvånad att få reda på att det är en tjej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 31 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2010 Fattar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 31 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2010 (redigerad) Fattar inte Antar att du aldrig sett Magnum P.I http://www.youtube.com/watch?v=JBVHKwf5mSc Redigerad 31 juli, 2010 av den0m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2010 Antar att du aldrig sett Magnum P.I Ja jo nu minns jag den. men det är fortfarande inte kul. De gör ju inte ens samma saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 31 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2010 Såg den för ett tag sedan och man kan ju inte låta bli att älska varenda sekund TERRORE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2010 rYntjR4-pY4denna här är ju bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 1 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2010 Ja jo nu minns jag den. men det är fortfarande inte kul. De gör ju inte ens samma saker. Ditt ansikte är fortfarande inte kul! Ahum, jag skrattade iallafall gott åt "Han Solo, P.I." denna här är ju bättre Måste erkänna att jag varken sett Dallas eller Skrot-Nisse, men jag gillade efforten i filmen. Dockorna såg sköna ut, också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2010 Måste erkänna att jag varken sett Skrot-Nisse! Jag är så ENORMT glad för din skull! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zazaza Skrivet 1 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2010 1:an 2:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2010 Faktiskt mycket bättre än förväntad, bra jobbat killar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2010 Prepare for a mindfuck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2010 Jag må vara ett stort Star Wars-fan men jag tyckte den var störtcool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 2 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts