Jump to content

Dreamhack Winter 2006!


StellHell
 Share

Recommended Posts

Tror att det beror på att jag inte ville lämna min kompis som satt bredvid mig typ.. Lite halvtaskigt att bara lämna han och gå o va med några andra.. :D

Då måste darkfejs bara urförbannad på mig.. ._.

men ni andra tog väl hand om han eller? tyckte iaf han sa det.. han iaf hur klad som hellst att han fick en guldbiljett..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 637
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nu är jag hemma igen...för ett tag sen. Massor av strul.

Packade ihop och gick till bussen klockan 11. Dom som hade packat fint och följde reglerna skulle få åka direkt. Bullshit.

Efter en timme satt jag i en buss med dator och väska i bagageutrymmet men min vagn hamnade i en lastbil. Nåja.

Åkte, sov, åt på McD, sov. Kom fram, väntade i kylan på skjuts hem.

Så kom inte lastbilen. Halvtimme var det kvar. Sen var det en halvtimme igen. Efter det kom äntligen lastbilsfan.

Ta vagnen, åka hem, äta, packa upp. Puh.

Aldrig mer LanBulle.

Nu har jag bara en skitig bildläxa att göra (rita en drööm). Sen ska jag förhoppningsvis sova.

Det har varit ett bra DH i alla fall. Hann med mycket, träffade massor av sajtare och vann ju ett fint pris som kanske ger lite extra klirr i kassan.

Bara att se till så att jag har någon att åka med i sommar så löser sig allt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fint torn på bild 1 :P

Jo. Vi hade ett rätt högt torn också, men det var jävligt ostadigt. Det där hade fyra (!) colaburkar för varje "stapel". Fan vad vi slängde godis på det och försökte välta det, men likt förbannat stod det kvar.

Får en känsla av att t ex Siana inte suttit vid sin dator så mycket utan mest sprungit runt :D . Verkar som en himmla kul upplevelse, tror inte jag kommer ta mig dit någon gång dock.

Lite dåligt med bilder för oss tråkmånsar som stannat hemma tycker jag allt, väldigt kul att se på.

btw, Ice och sikorka = lite kul under DH eller träffas vidare? :(

Jo, jag sprang runt rätt mycket. Jag är eventwhore, som sagt. Sprang fram på varje tävling, var i arkaden, SWAT- lajvade och mycket mera. Spelade faktiskt ingenting. :wub:

Kom hem vid tre tiden och nu har jag packat ut, dushat och ätit mat. Önskar att jag kunde gå och lägga mig nu men jag måste öva på ett jävla bög-musikprov tills på tisdag som jag inte kan ett smack om. :)

DHW06 i sig var skitkul och jag ser verkligen fram emot DHS07. :wub:

Jodu, du var så förbannat butter när jag tog ett kort på dig så jag vågar inte lägga upp det. Har jag ditt tillstånd eller ej? :mellow:

.kom precis hem, fyfan vad jag sakar allt. allt var så bra, allt var så perfekt, jag vill ha tillbaka det.. :(

...

det var så jävla bra stämning, går förfan inte beskriva.. och jag saknar och älskar Ice som fan, sakande henne redan när jag satte mig i bilen hem..

det är så jävla orättvist.. man vittrar fan sönder här uppe.. och imorgon börjar skitskolan.. förfan.. gissar på och man bara kommer få massa skit där.. de medlemmar jag tydde till mig mest var icecandy, siana och agge.. saknar er alla.. vilka minnen.. *fäller tårar* .<

serverkligenframimotdhs07..

Puss.

Aww. Jag hade också ångest först men den släppte som sagt i och med att ljuset tändes. Var glad över allt kul du gjort istället för att vara ledsen över att det är över. Nu kommer du ju vara riktigt glad när det kommer i somras, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. :wub:

Kan tillägga att jag la mig klockan 13:40 igår, och vaknade 06:43 av mamma idag. Jag är rätt utsövd. Skulle i för sig kunnat ha sova några timmar till. :P

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men ni andra tog väl hand om han eller? tyckte iaf han sa det..

Jao.. Han och jag gick och slogs med de där kuddmojängarna till vänster om scenen och så var han med mig och Siana på det där dryga Live-Tetriset sen fick jag som JSHC också ett Sverokband. :wub:

Jo. Vi hade ett rätt högt torn också, men det var jävligt ostadigt. Det där hade fyra (!) colaburkar för varje "stapel". Fan vad vi slängde godis på det och försökte välta det, men likt förbannat stod det kvar.

Men det var ju fö det tornet min kompis välte med badbollen när det inte var lika högt och inte fasttejpat i chassit. :P

Jodu, du var så förbannat butter när jag tog ett kort på dig så jag vågar inte lägga upp det. Har jag ditt tillstånd eller ej? :wub:

Mjao, avskyr verkligen att vara med på bilder, men jag vill se bilden och se om den är duglig att läggas ut. :(

Redigerad av Mr.Dumbom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stannar hemma från skolan idag. Orkar knappt röra mig.. är totalt slut.

Jag är osäker på om jag kommer till DHS07.. jag kommer om det inte kolliderar med de festivaler jag tänker dra på.

Well, Dani har lovat att hon ska komma nästa Winter. Får hoppas att det går :(

Du kommer :wub:

Blir inte äkta utan dig :'(

Jo, jag sprang runt rätt mycket. Jag är eventwhore, som sagt. Sprang fram på varje tävling, var i arkaden, SWAT- lajvade och mycket mera. Spelade faktiskt ingenting. :P

Nu ska du faktiskt vara tyst. Du spelade det där Robot Arena eh? Förneka det inte :wub:

Jag stannade i alla fall också hemma idag. Hade ont i halsen, mådde illa och var helt slut. Sov till halv 3 och nu sitter jag här och har inget att göra förutom att tjura på forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag stannade i alla fall också hemma idag. Hade ont i halsen, mådde illa och var helt slut. Sov till halv 3 och nu sitter jag här och har inget att göra förutom att tjura på forumet.

Stannade hemma jag å. Vaknade 10, skulle säkert sovit längre om inte min bror skulle väckt mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nähä? Tror du det? :wub:

Okej, det brukar vara då va?

@Ärrtvå och Siana: Okej, thanks.

Edit: Alltså, hur "tar" man saker av varandra på DH? Är det DC som gäller?:wub:

Japp, DC hubbarna. Jag tankade i runt 10mb/s där. Bara det att när man är där så har man inte en aning om vad man ska tanka :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...