Jump to content

Dreamhack Winter 2006!


StellHell
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 637
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Aw, fan vilken ångest man fick när man såg filmen. :)

Om en halvtimme tänds ljuset, jag skulle gott kunna ha stannat ett par dar till.

Trots allt är ju det något positivt, eftersom i somras ville jag bara hem på slutet eftersom jag mådde så jävla dåligt - här mår jag bättre än någonsin, skrattar åt allt och vill alltid hitta på något. Jag kan knappt vänta till sommaren! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

<rasko^DH> BILLIG BIL SOM BARA DEN SKITER FAN I OM DEN ÄR OLAGLIG BARA DEN RULLAR, KÖPES BILLIG BIL SOM FUNKAR 10 MIL SEN SKITER JAG I RESTEN
<rixost> ge min bords granne mat... hna dör av hunger

<rixost> äter ur sop påsen nu :D
<rixost> nån mer som känner att det typ blir varmt sen kallt sen varmt sen kallt typ hela tiden?

<Stofolus> rixost kissar du på dig?

<rixost> typ  :S

<Stofolus> kk, ville bara veta

:)

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och Gud sade "Låt det var ljus", och det var ljus.

Så där ja, då är DH snart slut. Otroligt mycket roligare än i sommras, det är något speciellt med winter, och sen så crashade inte min dator denna gången heller.

Kommer till ganska stor sannolikhet till DHS07 också, en gammal vana är svår att tvätta bort.

Aja, ska vi försöka fiska upp alla nötter och ta ett kort innan alla åker hem?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är helt klart på det.

Jag var rätt deppad över att det var över förut, eftersom jag tyckte det var så kul och ville vara kvar längre. Men nu känns det bättre, i och med att ljuset tändes och bjällerklang spelades i sovsalen.

Jag har haft riktigt roligt detta DreamHack, och även mått riktigt bra. Julafton framför oss, sedan kan nedräkningen till DreamHack Summer 2007 börja! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och Gud sade "Låt det var ljus", och det var ljus.

Så där ja, då är DH snart slut. Otroligt mycket roligare än i sommras, det är något speciellt med winter, och sen så crashade inte min dator denna gången heller.

Kommer till ganska stor sannolikhet till DHS07 också, en gammal vana är svår att tvätta bort.

Aja, ska vi försöka fiska upp alla nötter och ta ett kort innan alla åker hem?

Jag är med på det, åker typ vid 11.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är ledssen.. jag vill inte åka hem, de här dagarna är en av mina bästa dagar i hela mitt liv.. :)

*får väldigt väldigt blanka ögon*

Konstigt, hödudu. XD

Ge Ice en ordentlig långtradare innan ni skiljs, så har du lite av hennes saliv i käften de kommande månaderna i alla fall. :)

Min ångest är i alla fall helt borta, jätteskönt. Glad som fan, ändå har jag inte sovit inatt. Ett superbra DreamHack är,k inte över, utan fulländat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...