Jump to content

Dreamhack Winter 2006!


StellHell
 Share

Recommended Posts

Hemma! Sov som en jävla gris i bilen hem, så det kändes förbaskat fort att komma hem. Nu ska jag ta en dusch, och sedan sova, men först, vad ni alla väntat på... BILDER! :P

--- 56K- Varning ---

I slutet av DreamHack... Nedpackning, en aning nedskräpat.

gs81501lo5.jpg

u3w49p2aj3.jpg

3pas8uhhmj.jpg

darkfejs poserar innan han sticker.

Samma sak gör Jacker.

Jag knäppte av en bild på Ärrtvå strax innan jag stack.

StellHell besökte oss, och Ärrtvå var inte långsam med att få användning av sin silvertejp. Äntligen fick vi tyst på administratören!

... Här är de lite sötare... :P

tdlt1j021p.jpg

SLUTLIGEN: Vår halft-fiasko-gruppbild. Inte så många forumiter dök upp. Det är svårt att säga vem som är fulast på det här kortet - men ingen är i alla fall snygg! :D

9rjmst8338.jpg

Från vänster: Yoosho, P-C, Siana, Ärrtvå, thotim

Edit.

Jo, just det.

"VÄRLDENS STÖRSTA LAN ENLIGT GUINNESS WORLD RECORDS

NU HAR VI SATT VÄRLDSREKORD!!

7752 BETALANDE DELTAGARE OCH 7788 DATORER I NÄTVERKET!! DREAMHACK WINTER 2006 ÄR VÄRLDENS STÖRSTA LAN NÅGONSIN!"

;)

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 637
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Får en känsla av att t ex Siana inte suttit vid sin dator så mycket utan mest sprungit runt :D . Verkar som en himmla kul upplevelse, tror inte jag kommer ta mig dit någon gång dock.

Lite dåligt med bilder för oss tråkmånsar som stannat hemma tycker jag allt, väldigt kul att se på.

btw, Ice och sikorka = lite kul under DH eller träffas vidare? :P

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får man ha med sig flera datorer? Per person.(Biljett)

§ 2.1Varje biljett är giltig för en (1) persons inträde med en (1) dator till evenemanget DreamHack Winter 2006. I priset ingår en sittplats med tillhörande stol samt rätten att vistas i hallen under hela evenemanget, enligt de öppettider som anges på webbplatsen.

...nix (taget från dreamhack.org)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm. Det kan väl ändå inte stämma? Det där med samma spel alltså.

Nej självklart inte, fittfyran antog väl att alla spelade samma spel. Fast jag hörde det bara i bakgrunden och är inte 100%.

Edit: Jo jävlar, de är så jävla pantade.

Saxat från tv4.se

Rekord i datorspelande

Det blev världsrekord i datorspelande på ett så kallat LAN-nätverk under helgens stora datanätverksträff i Elmia i Jönköping.

7 788 datorer var sammankopplade och 7 752 personer spelade samma spel samtidigt, uppger Sveriges Radio Jönköping.

Rekordet kontrollerades och godkändes av representanter från Guinness rekordbok på plats.

Redigerad av mr_tobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.kom precis hem, fyfan vad jag sakar allt. allt var så bra, allt var så perfekt, jag vill ha tillbaka det.. :D

...

det var så jävla bra stämning, går förfan inte beskriva.. och jag saknar och älskar Ice som fan, sakande henne redan när jag satte mig i bilen hem..

det är så jävla orättvist.. man vittrar fan sönder här uppe.. och imorgon börjar skitskolan.. förfan.. gissar på och man bara kommer få massa skit där.. de medlemmar jag tydde till mig mest var icecandy, siana och agge.. saknar er alla.. vilka minnen.. *fäller tårar* .<

serverkligenframimotdhs07..

Puss.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej självklart inte, fittfyran antog väl att alla spelade samma spel. Fast jag hörde det bara i bakgrunden och är inte 100%.

Edit: Jo jävlar, de är så jävla pantade.

Saxat från tv4.se

Rekord i datorspelande

Det blev världsrekord i datorspelande på ett så kallat LAN-nätverk under helgens stora datanätverksträff i Elmia i Jönköping.

7 788 datorer var sammankopplade och 7 752 personer spelade samma spel samtidigt, uppger Sveriges Radio Jönköping.

Rekordet kontrollerades och godkändes av representanter från Guinness rekordbok på plats.

Dumt. Men då är det ju Sveriges Radio Jönköping som är korkade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Träffade aldrig JSHC, Candy och Stell av nån anledning - hur kom det sig?

Ingen aning :D

Tror att det beror på att jag inte ville lämna min kompis som satt bredvid mig typ.. Lite halvtaskigt att bara lämna han och gå o va med några andra.. :P

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...