Jump to content

Fast Reply i resten av forumen?


Mark
 Share

Recommended Posts

Mja, om det var ett misstag kommer han inte ta bort det. Varför skulle han göra det? :) Om det är ett experiment kanske det däremot inte läggs till överallt - det kanske är lite besvär med det.

Om jag vore hultan och ville experimentera lite, så skulle jag inte slänga in den i någon av de mindre forumen, utan daska upp den mitt i trängslet i allmänt-forumet. Det är vad jag skulle göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vaddå fast quote, det finns ju både "reply" och "quote". :)

Men jag kan tänka mig att fast reply ger lite mindre seriositet till inläggen, eftersom man inte tar preview post, eller använder sig av tag-funktioner. Det blir mer MSN än hemsida över inlägget. I msn är det bara snack, kanske smileys, medan foruminlägg innehåller länkar och bilder, mer som en hemsida. Det skulle försvinna om det fanns fast reply överallt, många skulle skippa snyggheten och omsorgen i sina inlägg.

Ha, lyssna på den... som om det vore världens katastrof. Men det är sant. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ungefär som när man trycker på Reply-knappen bredvid ett inlägg?

Ja, fast citatet läggs till i Quick Reply-fönstret, så att man slipper vänta på att en ny sida ska laddas.

Är det inte du som brukar klaga på när folk stavar fel? :D

Ursäktar om det inte är så, jag vet inte riktigt. :)

Jo då det stämmer, jag stavade inte fel men min hjärna fokuserade fortfarande på början av ordet, så då blev det återvändå. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men ugh, du vet vad jag menar. Det borde du göra iaf. Men tack ändå! :teehee:

Jag fattar precis vad du menar, det jag försöker säga är att ibland vill man använda tags, och ibland vill man bara posta fort som an rajcerbil.

Då kan fast reply vara precis den rätta knappen i det rätta tillfället (w00t)

Klickar man på fel är det ju bara att byta till vanlig reply.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...