Jump to content

Hey Baberiba!


_ThuuG
 Share

Recommended Posts

Ja, här är det tänkt att det ska diskuteras Hey Baberiba. Själv älskar jag det här programet, medan många jag känner inte alls tycker det är roligt. Vad tycker ni? Hey Baberiba består av Trion Christine Meltzer, David Hillenius och Peter Magnusson som skämtar, imiterar och gör sketcher. Nästan allt handlar om sådant som hänt i veckan och kan vara allt från politik till brott som begåtts etc. David och Peter har också setts i t.ex "God Afton Sverige" och "Pyjamas" medan Christine tidigare varit med i "När och Fjärran".

Programet sänds i Tv 4 på fredagar Kl. 21.30 och är inne på säsong 3 eller 4 nu.

Jaa, då är frågan, vad tycker ni?

Ser ni på detta?

Redigerad av _ThuuG
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, jag ser inte på det. Jag tycker inte heller att det är underhållande eller roligt.

Hurså? Jo, det ska jag säga er som undrar (Vilka ni nu än är). Dom är inte roliga, nej inte alls. Ännu ett program som ska skojja till det hänsynslöst emot kändisar som är aktuella med att vara kända. Dom överdriver sina roller, och spelar mycket över. Om man tittar på deras ansikten när dom gör en imitation, och sedan kollar nät dom gör en ny imitation så märker man att dom gör exakt samma "grimas". Det enda som jag någonsin har skrattat åt är deras Pernilla som om och om igen tjatar om att hon ska gå på kändisfest.. Pffh, som om det är något att skryta om. Även var det kul när "Håkan Hellström", eller whoever det var, blev intervjuad och dom aklagade honom för stöld, och han nekade. Så sedan så snodde han all dekoration som dom hade i studion. Mysigt mysigt.

Familjen är inte heller rolig längre. Usch nej, inte rolig, inte ett dugg. I början var den det men nu är det bara skräp med alltihopa, och det enda man fnissar åt är att dom ser lite granna ut som familjens medlemmar, och det är duktigt att dom spelar alla roller själva.

Dom har tappat stinget - Indeed.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, tycker det mest är löjligt nu, nån grej kan väl vara rolig ibland. Tyckte dock att deras program som gick på ZTV förut var roligt, när dom tryckte upp mickar i folks ansikten, pyjamas tror jag det hette, en gammal klasspolare var med i en av dom första avsnitten och fick en mick uppkörd i nyllet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, tycker det mest är löjligt nu, nån grej kan väl vara rolig ibland. Tyckte dock att deras program som gick på ZTV förut var roligt, när dom tryckte upp mickar i folks ansikten, pyjamas tror jag det hette, en gammal klasspolare var med i en av dom första avsnitten och fick en mick uppkörd i nyllet.

Jo, Pjamas var askul. Kommer ihåg en grej de körde när två av killarna kommer från olika håll, stöter på varandra och låsas vara gamla vänner. Sen ställer de sig i vägen för hissa, rulltrappor etc och kramas och snackar gamla minnen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...