Jump to content

Tråden för oss PC och Xbox-spelare!


VickeX
 Share

Recommended Posts

Jupp Jupp! En kul grej (ja, kul! Inte dålig!) är att jag hittar överallt i staden redan, så när jag senare ska jaga 100% kommer jag inte använda kartor. Jag har 100% i VC, SA och LCS. VC hittade jag ju inte så bra i i början, så när jag skulle göra 100% använde jag kartor. SA var alldeles för stort, så där använde jag också kartor. Det var ingen favorit dessutom, så jag tyckte inte det förstörde. LCS bygger ju på GTA3, som jag knappt kört. Har faktiskt aldrig klarat mer än att komma till tredje ön. Där använde jag också kartor.

Men nu i VCS däremot, det är en stad jag kan utan och innan (åtminstone VC) så det här är det första GTA-spelet jag känner att jag kan strunta i kartor för 100%, jag ska klara det ändå. Åtminstone så långt det går, jah har redan hittat 30 ballonger utan att leta nåt särskilt. Bara tänka "vad var de hemligaste ställena i VC?", plus att cruisa emellan Empire-ställena och uppdragen. Då ser man mycket. En bonus är helikoptrarna, det blir mycket roligare och enklare! icon12_714337_0.gif

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...