Jump to content

Forum till Vice City Stories


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Tycker att det är totalt onödigt. De är inte "riktiga" gtaspel och bör kunna diskuteras i "övriga gtaspel."

Nästan ingen aktivitet i de foumdelarna ändå.

Det är en annan sak när det nya "riktiga" gta släpps. Då behövs en ny forumdel eftersom det är grymt många som spelar de spelen.

Nu blir det bara extra jobb för moderatorerna då de får 2 extra forum att hålla koll på.

Men det är du som fattar besluten. Jag kanske har fel. :)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker att det är totalt onödigt. De är inte "riktiga" gtaspel och bör kunna diskuteras i "övriga gtaspel."

Nästan ingen aktivitet i de foumdelarna ändå.

Det är en annan sak när det nya "riktiga" gta släpps. Då behövs en ny forumdel eftersom det är grymt många som spelar de spelen.

Nu blir det bara extra jobb för moderatorerna då de får 2 extra forum att hålla koll på.

Men det är du som fattar besluten. Jag kanske har fel. :)

Men man kan ju inte göra egna trådar i "övriga gtaspel" :)

Men att slänga in VCS och LCS-forumen där skulle iof inte vara helt fel.

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

VCS SKA ha en egen del. Var den ska ligga är det andra meningar om. Tycker det ser lite plottrigt ut med LCS och VCS just nu, så det man kan göra är att slänga in de två delarna i "Övriga GTA-spel". Det skulle inte göra mig något. Det som varit jobbigt däremot är att skriva om VCS i "Allmänt GTA-snack", vilket jag inte tycker är så passande.

(EDIT: Det ska alltså inte vara: Övriga/äldre GTA-spel -> "PSP-spel" -> LCS eller VCS -> Topics." Istället ska det isf vara: "Övriga/äldre GTA-spel -> GTA1, GTA 2, GTA London, GTA Advance, LCS, VCS -> Topics.")

@ Hultan: Kul att du glädjer oss med såna här nyheter! :) Jättebra forumändring! :)

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...