Jump to content

Läxhjälptråden!


Kebab
 Share

Recommended Posts

Du är ju helst slut, tror du jag tänker betala för att få information till ett sketet skolprojekt ?

Dessutom skrev jag klart skiten alldeles nyss.

Om du inte anser att skolan är nödvändig och att man försöker få de bästa betygen man kan, kalla mig slut då. Dessutom finner man en massa annan intressant fakta på NE som inte har med skolan och göra. Så det så.

Wikipedia är mycket bättre.

Sök efter liberalism på NE respektive wikipedia. Det finns mycket mer på wikipedia och bättre text. (ja jag vet menyn till vänster)

Wikipedia är bra, det är absolut inte dåligt. Men vill man vara på den säkra sidan är NE överlägset bättre, dessutom har NE fler funktioner än Wikipedia har. Vissa detaljer som står på Wikipedia kan man lita på och då måste man kolla upp det en extra gång.

Och, du har bara sökt på liberalism? Sök på något annat, adel eller vad som helst. Och att du dessutom skriver att Wikipedia har bättre text är struntprat, NE må har en svårläst text men alla som kan läsa en bra svenska förstår hur bra som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du inte anser att skolan är nödvändig och att man försöker få de bästa betygen man kan, kalla mig slut då. Dessutom finner man en massa annan intressant fakta på NE som inte har med skolan och göra. Så det så.

Det kanske finns information där som inte bara är för skolan, men jag använder ju inte ens NE när jag har chansen att göra det gratis, så varför skulle jag betala pengar för något jag aldrig kommer använda ?

Då kunde du hellre bett mig riva sönder sedlarna och kasta dem i sjön.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kanske finns information där som inte bara är för skolan, men jag använder ju inte ens NE när jag har chansen att göra det gratis, så varför skulle jag betala pengar för något jag aldrig kommer använda ?

Då kunde du hellre bett mig riva sönder sedlarna och kasta dem i sjön.

Äsch, han är ju en rik kille med både Nudie-jeans och Energitröjor! :ph34r: En sketen NE-avgift är inget för en kille som han! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äsch, han är ju en rik kille med både Nudie-jeans och Energitröjor! :ph34r: En sketen NE-avgift är inget för en kille som han! :wub:

Det beror inte på antalet mynt som klirrar i min ficka, jag har så jag klarar mig.

Men bara för att man har klirr i fickan så behöver man inte slänga ut det till höger och vänster eller hur ? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kanske finns information där som inte bara är för skolan, men jag använder ju inte ens NE när jag har chansen att göra det gratis, så varför skulle jag betala pengar för något jag aldrig kommer använda ?

Då kunde du hellre bett mig riva sönder sedlarna och kasta dem i sjön.

Självklart, känner du inte att det är nödvändigt - lägg inte ned pengar på det.

Kebaben, skärp dig. Var det verkligen nödvändigt?

Dessutom stavas dett Energie. :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det beror inte på antalet mynt som klirrar i min ficka, jag har så jag klarar mig.

Men bara för att man har klirr i fickan så behöver man inte slänga ut det till höger och vänster eller hur ? :wub:

Du har så rätt i det du säger. :)

Kebaben, skärp dig. Var det verkligen nödvändigt?

Dessutom stavas dett Energie. :ph34r:

Nödvändigt? ..njaa, det var det nog faktiskt inte.

Och hur Energie stavas är jag mycket väl medveten om. Dumma stavfel.

Nej nu får jag ge mig. För att tillföra NÅGOT till tråden så får jag säga att jag har en 6-sidig Historia-uppgift att göra tills på Tisdag. Och jag har självklart inte börjat. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har så rätt i det du säger. :wub:

Nödvändigt? ..njaa, det var det nog faktiskt inte.

Och hur Energie stavas är jag mycket väl medveten om. Dumma stavfel.

Nej nu får jag ge mig. För att tillföra NÅGOT till tråden så får jag säga att jag har en 6-sidig Historia-uppgift att göra tills på Tisdag. Och jag har självklart inte börjat. :)

Nej, det var det inte ett dugg. Du behöver inte tro att lillpluttensmammajustfåttlönochbjuckarpåettpardyrajeansochtröja för precis så uppfattade jag det.

Säg till om du behöver hjälp. :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har så rätt i det du säger. :wub:

Nödvändigt? ..njaa, det var det nog faktiskt inte.

Och hur Energie stavas är jag mycket väl medveten om. Dumma stavfel.

Nej nu får jag ge mig. För att tillföra NÅGOT till tråden så får jag säga att jag har en 6-sidig Historia-uppgift att göra tills på Tisdag. Och jag har självklart inte börjat. :)

Vad skriver du om, simpa kan fixa källor :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade en laboration för en vecka sen som jag ska skriva labbrapport på och som jag självklart har glömt hur den slutade.

Man skulle fylla en bägare med vatten och hetta upp den med en gasolbrännare.

Sen skulle man ställa i ett provrör med hälften utspädd salpetersyra och hälften äggvita och rita av hur det blev.

Är nästan säker på att det det stelnade också. Kanske på att det blev blått också.

Någon som vet? Gärna varför också (vet att proteiner koagulerar vid värme, baser och syror men varför blir det blått om det nu blev det)?

Redigerad av R2D2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...