Jump to content

Liten söt GTAsajten-meny


KalleR
 Share

Recommended Posts

Update!

Bump!

Uppdaterad version för det nya forumet!

Kom ihåg att avinstallera den förra versionen ifall ni har den (Verktyg -> Tillägg -> Markera GTAsaten Meny och välj avinstallera)

OBS! Tanka filen genom att högerklicka på länken och välja spara som, drag-n-droppa den sedan in i firefox!

http://upl.gizgiz.nu/files/GtasajtenMenu_0.5.xpi

Önskas några ändringar så skriv på

Redigerad av Hultenius
Ny uppdatering
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2 Frågor:

1) De andra forumen, "Gtasajten-allmänt" och "Gtasajten-forumet" är det något som finns eller det kommer att läggas till.

2) Skulle någon som har firefox (om det är okej att ta det lite snabbt här, annars får jag ta det i "datorhjälp-stråden") kunna berätta skillnaden mellan IE och FF och vad som inte kommer att fungera om man byter till FF (har hört att det finns saker som kommer att krångla) och fördelarna med FF.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2 Frågor:

1) De andra forumen, "Gtasajten-allmänt" och "Gtasajten-forumet" är det något som finns eller det kommer att läggas till.

2) Skulle någon som har firefox (om det är okej att ta det lite snabbt här, annars får jag ta det i "datorhjälp-stråden") kunna berätta skillnaden mellan IE och FF och vad som inte kommer att fungera om man byter till FF (har hört att det finns saker som kommer att krångla) och fördelarna med FF.

Men Vice. :shifty:

Dem finns med, tittar man på bilden så ser man det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2 Frågor:

1) De andra forumen, "Gtasajten-allmänt" och "Gtasajten-forumet" är det något som finns eller det kommer att läggas till.

2) Skulle någon som har firefox (om det är okej att ta det lite snabbt här, annars får jag ta det i "datorhjälp-stråden") kunna berätta skillnaden mellan IE och FF och vad som inte kommer att fungera om man byter till FF (har hört att det finns saker som kommer att krångla) och fördelarna med FF.

IE är långsammare. IE texten på hemsidorna har sån ful skugga. IE har en dålig popupblockare.

FF är snabb. FF kan byta skin utan att den går långsamma. FF har popupblockare som blockar allt. FF är också effektiv för dig som gillar att surfa på flera sidor samtidigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*Bara positiva grejer*

Ingenting som kommer att krångla eller sluta fungera? Virusskydd, brännare, eller liknande? Allt kommer fungera som vanligt bara att man använder FF?

Är säker på att jag hört att man inte kommer kunna använda vissa grejer.

Att surfa på flera sidor samtidigt är ett fett + efterspm jag gör det ofta.

SlewME: Ah! Tack.

Jag måste lära mig titta bättre. Jag är trött idag skyller jag på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingenting som kommer att krångla eller sluta fungera? Virusskydd, brännare, eller liknande? Allt kommer fungera som vanligt bara att man använder FF?

Är säker på att jag hört att man inte kommer kunna använda vissa grejer.

Att surfa på flera sidor samtidigt är ett fett + efterspm jag gör det ofta.

SlewME: Ah! Tack.

Jag måste lära mig titta bättre. Jag är trött idag skyller jag på.

Inte bara positivare grejer.

FF är segare att starta, starttid.

FF är faktiskt inte snabbare än IE.

Positiva:

Det går att anpassa

Teman

Flikar

RSS-flöden

GTAsajten-meny

osv.

Nej, detta påverkar varken brännare, dvd eller din micro.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...