Jump to content

Liten söt GTAsajten-meny


KalleR
 Share

Recommended Posts

Den här topicen borde pinnas. Och sen borde du lägga till "Hjälp/Hemtopic" eller någonting sådant i menyn. Och en link till den här topicen. Så man lätt kan hitta till den om man har problem eller någonting sådant... :shifty:

Underbart är det iaf. Tack. Men lite irriterande att den är sist av alla. Någonting som går att ändra? Så att den är efter Visa t.ex?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Najjs!! Fast man kan göra så med IE också. Gå till C:\Documents and Settings\[användare]\favoriter och gör en GTA-mapp där du lägger internetgenvägar. Skitenkelt. :shifty:

Ska lära mig hur man gör en enda internetgenväg som leder till att valbart antal favoritsidor öppnas på en gång, genom att bara ta och klicka på den genvägssidan i favoriter (eller skriva in t.ex GTA i adressfältet, om filen heter så.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Najjs!! Fast man kan göra så med IE också. Gå till C:\Documents and Settings\[användare]\favoriter och gör en GTA-mapp där du lägger internetgenvägar. Skitenkelt. :shifty:

Hamnar inte menyn i "Favoriter" då?

Det är ju just det den inte skall vara. Utan finnas på menyn.

Eller har jag missuppfattat dig?

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hamnar inte menyn i "Favoriter" då?

Det är ju just det den inte skall vara. Utan finnas på menyn.

Eller har jag missuppfattat dig?

Ah! Jaha, var det så. Ja, det kan inte IE utan addons. Men en till grej är att ha en simpel html-sida i mina dokument eller varsomhelst, som man bundit ett kortkommando till, t ex Ctrl+Alt+G. Sen kommer man till sin hemsida med alla genvägar, antingen man gjort på mitt sätt (fem popups med ens favoritsidor) eller en enkel hemsida med fem länkar på. Grejt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste bara tacka KalleR igen!

Fatta hur mycket tid man sparar. I stället för att starta IE sedan klicka på adressfältet, sedan klicka på gtasajten sedan när man komit dit så drar man ner en bit och klickar på Allmänt, så klickar man helt enkelt på "Gtasajten", drar ner till "Off-topic" och väljer "Allmänt"! :shifty:

Guld!

Du skulle dock ha skrivit in dina insialer lite smått så att du får lite cred för vad du gjort.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste bara tacka KalleR igen!

Fatta hur mycket tid man sparar. I stället för att starta IE sedan klicka på adressfältet, sedan klicka på gtasajten sedan när man komit dit så drar man ner en bit och klickar på Allmänt, så klickar man helt enkelt på "Gtasajten", drar ner till "Off-topic" och väljer "Allmänt"! :shifty:

Guld!

Du skulle dock ha skrivit in dina insialer lite smått så att du får lite cred för vad du gjort.

Hehe jag har lånat en annans sån här meny och gjort om bara ^_^ hans namn står med i "om gtasajen menu" i tillägs-rutan. så vill inte ta mer cred för detta än vad jag gör :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...