SlewME Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Där har du, KalleBalle. Välkommen tillbaka till livet, WiboO. Eh, fortfarande lika mycket text. Kalle ville ha en avkortad och sammanfattad text, precis som jag. Vissa orkar inte läsa sådär mycket. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 (redigerad) Gratulerar till att du överlevde. "What doesn't kill you makes you stronger". Redigerad 27 september, 2006 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Du hade en otrolig tur! Krya på dig! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Det var tur det, hoppas du vågar köra igen då Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Som sagt, tur du hade. Nu kanske du verkligen kommer känna att du lever och se mer positivt på livet, det brukar folk som varit med om allvarliga olyckor. "You only feel truly alive when you're dying" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Som sagt, tur du hade. Nu kanske du verkligen kommer känna att du lever och se mer positivt på livet, det brukar folk som varit med om allvarliga olyckor. "You only feel truly alive when you're dying" "Always look on the bright side of life" tycker jag är vettigare. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 "Always look on the bright side of life" tycker jag är vettigare. Varken bättre eller sämre, helt annan innebörd ju. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Varken bättre eller sämre, helt annan innebörd ju. Må hända, det jag ville komma fram till är att oavsätt vad man råkat ut för så bör man se saker från den ljusa sida. Om man inte är inne i en tonårsprotestålder-skärasigiarmenperiod som du Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Eh, fortfarande lika mycket text. Kalle ville ha en avkortad och sammanfattad text, precis som jag. Vissa orkar inte läsa sådär mycket. Öh, så jävla mycket är det ju inte. Jag har ju styckeindelat flera gånger. Skriv ut texten och läs lite varje kväll, då. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Öh, så jävla mycket är det ju inte. Jag har ju styckeindelat flera gånger. Skriv ut texten och läs lite varje kväll, då. 1. Hehe, ja, funderat på det. Dock har jag ingen skrivare dessvärre. 2. Varför är jag blockad alt. borttagen från din msn? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Det är ett mirakel! Yiih! God bless. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Varför är jag blockad alt. borttagen från din msn? Men fan, det undrade Frenzy också. Du är inte blockad. Jag är aldrig inne längre. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 (redigerad) Jag vete fan om det var bra eller dåligt att du överlevde, men en sak är klar; himmelversionen av Nils Karlsson Pyssling hade inte ett jota med din överlevnad att göra. Redigerad 27 september, 2006 av skribb Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Tänk om det var A.A som körde ambulansen. Hade varit klockrent som någon påstod.. Kör ambulans på helgerna, på dagarna går jag SMO-utbildningen på revinge. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Må hända, det jag ville komma fram till är att oavsätt vad man råkat ut för så bör man se saker från den ljusa sida. Om man inte är inne i en tonårsprotestålder-skärasigiarmenperiod som du jag är inte inne i nån period, sån är jag alltid Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 (redigerad) . Redigerad 30 september, 2006 av Colan K Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Trollhättan är jag med ifrån!, Då kanske du är nån jag känner? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Men fan, det undrade Frenzy också. Du är inte blockad. Jag är aldrig inne längre. Glöm inte mig glöm inte mig Undrade jue också Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 (redigerad) Läraren fick chock och ont i ansiktet och blev uppkörd av polisen till sjukhuset, han som körde på oss hade inget bälte och flög in med huvudet i mitten av rutan, han blödde från huvudet och vad jag har hört blev han uppkörd av nån eller nått till sjukhus. Hade han inget bälte när han körde upp? Det är bra. Tur att du klarde dig. Redigerad 27 september, 2006 av FoxtroT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Hur går det med körkortet då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts