Jump to content

Köpvärd?


Simochka
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
QFT, men kommer VCS på PS2 och isf när?
Nej, nej. Nej. Aldrig. :wub: (Säger PSP-ägaren själv och är sådär lagom mallig...)

Eller, alltså, att de släppte LCS till PS2 var bara för att de ville locka till sig PSP-köpare. De har själva sagt att de är fullt medvetna om bristerna i LCS till PS2, och att porten till PS2 bara var till för att få andra att ta del av det PSP-ägarna fick. VCS kommer inte portas till PS2, det kan du vara säker på. Inte den här gången.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Nej, nej. Nej. Aldrig. :o (Säger PSP-ägaren själv och är sådär lagom mallig...)

Eller, alltså, att de släppte LCS till PS2 var bara för att de ville locka till sig PSP-köpare. De har själva sagt att de är fullt medvetna om bristerna i LCS till PS2, och att porten till PS2 bara var till för att få andra att ta del av det PSP-ägarna fick. VCS kommer inte portas till PS2, det kan du vara säker på. Inte den här gången.

Vilka brister? Om jag ser på LCS från ett "stunter perspektiv" så är LCS PS2 det bästa spelet i hela GTA historien. Visst är SA mer värklighets baserat men kolla, vad är målet med TV/Dator-spel? Att få skiten så värklig som möjligt eller att göra det roligt?

Shieet, aldrig att jag sjunker så lågt som till bärbara konsoller.

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Vad är skillnaden mellan Gta 3 och Gtar Liberty City Stories? Och Vad är det för skillnad mellan Gta Vice City och Gta Vice City Stories. Blir lite sugen på att köpa någon av dom. För som jag fattar det så bygger Gta Liberty City Stories på Gta 3 och Gta Vice City Stories på Gta Vice City. Eller?

Redigerad av Tim141
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är skillnaden mellan Gta 3 och Gtar Liberty City Stories? Och Vad är det för skillnad mellan Gta Vice City och Gta Vice City Stories. Blir lite sugen på att köpa någon av dom. För som jag fattar det så bygger Gta Liberty City Stories på Gta 3 och Gta Vice City Stories på Gta Vice City. Eller?

Jo, det stämmer. Skillnaden är att spelen är bärbara och att det är en ny story till dem, som bygger på tidigare karaktärers historia, plus lite nya fordon. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

så det är inga nya uppdrag eller så? eller har jag missuppfattat dig?

Va? Nej, en ny story innebär ju såklart helt nya uppdrag. Det som är lite häftigt med Stories-spelen är att man får mer djup i gamla karaktärers historia. Lance i VC, till exempel. I VCS är han väldigt annorlunda och man tycker mer synd om honom än man gjorde i VC.

Ja, det är helt nya uppdrag. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...