Jump to content

GTA PixelCity


-NightHawk-
 Share

Recommended Posts

Ehum.

Kanske borde förklara mig lite igen då.

En signatur får vara 500x200 om det har med bilder att göra.

En text kan vara hur bred som hellst, men får fortfarande inte vara högre än 200px.

@NH: Din signatur är 221px hög, så ta bort något eller få en varning, så står det i reglerna och så ligger det till, eller du kanske vill att alla ska få ha signaturer alá;

H

e

j

a

l

l

a

f

o

r

u

m

i

t

e

r

!

Detta är OTROLIGT mycket för högt, men fortfarande inte mer än 20-30 bokstäver.. Gör om, gör rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 1,6k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ehum.

Kanske borde förklara mig lite igen då.

En signatur får vara 500x200 om det har med bilder att göra.

En text kan vara hur bred som hellst, men får fortfarande inte vara högre än 200px.

@NH: Din signatur är 221px hög, så ta bort något eller få en varning, så står det i reglerna och så ligger det till, eller du kanske vill att alla ska få ha signaturer alá;

Detta är OTROLIGT mycket för högt, men fortfarande inte mer än 20-30 bokstäver.. Gör om, gör rätt.

Jag ger mig verkligen inte! Jag bröt fortfarande ingen regel. Om du skriver detta i din regeltråd v2: "En text kan vara hur bred som hellst, men får fortfarande inte vara högre än 200px.", så bryter jag mot regeln.

Men jag byter ändå, för att jag vill inte åka på en fejkad varning...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ger mig verkligen inte! Jag bröt fortfarande ingen regel. Om du skriver detta i din regeltråd v2: "En text kan vara hur bred som hellst, men får fortfarande inte vara högre än 200px.", så bryter jag mot regeln.

Men jag byter ändå, för att jag vill inte åka på en fejkad varning...

Du borde få en varning för att du är så jävla dum. :unsure:

Edit: :unsure::P:(;):) (En massa ironiska smileysar)

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ger mig verkligen inte! Jag bröt fortfarande ingen regel. Om du skriver detta i din regeltråd v2: "En text kan vara hur bred som hellst, men får fortfarande inte vara högre än 200px.", så bryter jag mot regeln.

Men jag byter ändå, för att jag vill inte åka på en fejkad varning...

Fejkad varning.

Mitt ord är din lag, så käfta inte igen. Säger jag att det är så, så är det så, capish..

Håller nästan med chebabben.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var lite snäll mot Night nu, han kommer bara tillbaka för att uppdatera det alla vill han ska uppdatera, sen kommer en person och påpekar att hans signatur är för hög. Och alla börjar bråka. Han lär ju inte vilja uppdatera staden i första taget nu. Vist kanske han var den som började när han "käftade emot", men för fan. Ni kan som sagt ta det via PM.

*Dissapear into the ear.. Nej, nu vart något fel. Air**

Leave it like this and lets gå på topicen.

Pixelstad, pixelstaaad - Pixelstaaaaad! :unsure:

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var lite snäll mot Night nu, han kommer bara tillbaka för att uppdatera det alla vill han ska uppdatera, sen kommer en person och påpekar att hans signatur är för hög. Och alla börjar bråka. Han lär ju inte vilja uppdatera staden i första taget nu. Vist kanske han var den som började när han "käftade emot", men för fan. Ni kan som sagt ta det via PM.

Något får mig att tro att NH sagt till dig att skriva det där. Men jag ska väl inte ifrågasätta.

However, Nighthawk vill du att jag ska uppdatera igen eller ska du göra det själv? För jag kan ställa upp.

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var lite snäll mot Night nu, han kommer bara tillbaka för att uppdatera det alla vill han ska uppdatera, sen kommer en person och påpekar att hans signatur är för hög. Och alla börjar bråka. Han lär ju inte vilja uppdatera staden i första taget nu. Vist kanske han var den som började när han "käftade emot", men för fan. Ni kan som sagt ta det via PM.

*Dissapear into the ear.. Nej, nu vart något fel. Air**

Leave it like this and lets gå på topicen.

Pixelstad, pixelstaaad - Pixelstaaaaad! :unsure:

Håll erat homosexuella förhållande utanför GTAsajtens väggar tack.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Håll dig till ämnet Mr.JagkanalltochkanbannadittfetaarsleomjagvillMouahuahuauhau.

2. Som du själv brukar säga Mr.JagkanalltochkanbannadittfetaarsleomjagvillMouahuahuauhau: PM!

Käften.

@NH: Jag använder aldrig ;) när jag pratar om en kille. Jag vill f.ö. inte veta vad ni har för förhållande, ni får packa bajs så mycket ni vill men håll det borta från GTAsajten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Käften.

Varför ska jag hålla käften egentligen om inte du gör det. Du om någon ska ju föregå med gott exempel. Inte bryta mot forumets regler som du själv skrivit en del av. Kan vi nu bara låta den här topicen vara ifred. Sen tar vi det här med hjälp av personliga medelanden okej?

-

Nighthawk. Kan du lägga in någon av mina onödiga byggnader i nästa uppdate, tack?

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Käften.

@NH: Jag använder aldrig ;) när jag pratar om en kille. Jag vill f.ö. inte veta vad ni har för förhållande, ni får packa bajs så mycket ni vill men håll det borta från GTAsajten.

Ok, bra, gör inte så... Men då får du också hålla dina :lol:-förhållanden härifrån tycker jag.

Edit: Ja, som VickeX skrev här precis, PM blir det nästa gång.

Redigerad av -NightHawk-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men ni är ju för fan otroliga.

Sepevicke, jag sa till dig att hålla käft för att du skulle just hålla käft. Diskussionen var avklarad, så inte ett enda meddelande till, inga PM, inget. Det är slut fatta det då för helvete.

SepeNH, ...idiot.

Sluta gå offtopic! Du började ju detta!

Visst, du är admin, men man kan inte överdriva så! Enough!

Edit: Jag editerar in att jag inte kommer svara på nästa sak du skriver för att jag inte orkar. ;)

Redigerad av -NightHawk-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...