Jump to content

GTA PixelCity


-NightHawk-
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1,6k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hej! Såg att det gick lite trögt, efter att ha läst alla inlägg i hela tråden, vill först påpeka: GRYMMT SNYGGA HUS :D! Blev så sugen imorse, helt plötsligt, oc hahde inte pixlat på ett år eller nått, så medans jag pluggade så pixlade jag lite .. Som sagt, grymma hus, och vill inte att tråden ska dö :) Btw, hittade hit när ajg letade efter en pixelguide som visade hur man gör snygga bokstäver i paint xD Aja, nu har jag lekt lite, den som står nere till höger tänkte jag kanske kunde passa i Downtown? SOm ett bankhus eller nått .. Gräset som ni ser är inte jättefint(inhägnat område för att de som jobbar ska kunna gå ut, det ska vara grus runtom men har nite fixat det snyggt). Men hoppas det är något iaf :( Den blåa saken ska vara något .. Hus eller så, och det ska se ut så, ska vara som en triangel :P Saken därnere var abra något, containers kanske om någon vill, ni får GÄRNA ta mina "containar" och göra till ett hus eller något. Jag ska fixa fönster imorgon på övre delen av "banken" som jag kalalr byggnaden, hoppas ni ser att dörrarna är otroligt höga ;) Ville göra så att det ser jättehögt ut, eftersom alla andra höghus är höga xD Ska alltså fixa små fönster över delen där man kan vara ute ..

http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/37gglp0k7d.png

*Med reservation för stavfel

Jätte snyggt och bra! :) bara att skuggorna är på fel... Det är lätt fixat :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack alla :D! Angående skuggorna, har sett hus där skuggan är på båda sidorna, men föredrar att ha skuggen på den sidan, men du kan ändra om du tycker det är fel, jag vet inte hur ni vill ha det .. Nu har jag fixat fönster och gjort allt högre, fixat ingång osv. De fyra sakerna i hörnen tänkte jag att det skulle spruta eld/att det skulle vara stora lampor som lyser upp i luften .. Om någon är bra på photoshop kan han/hon väll fixa så det lyser där? Allts¨å som någon liten stråle upp, ungefär som ett stearinljus som brinner, det som är vid närmast snöret :).

9izckucbtq.png

Redigerad av Confuse
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Försök, om du kan, att göra en cs gubbe som springer vid sidan om :wub: Vore skitcoolt ^_^ kanske lite kulhål xD

Uppdatering på min byggnad kommer här, ni får gå in på länken fär känns som om det blir fär mycke annars ^_^ Tror detta är den sista och slutgiltliga bilden .. http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/r3m3avn0ng.png

Gräset och gruset(om ni ser att det är det xD) blev nite så bra :P! OM ni har lust får ni gärna korrigera det ! Annars är jag nu klar (det är spotlight på taket som lyse rupp i luften :wub:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Försök, om du kan, att göra en cs gubbe som springer vid sidan om :wub: Vore skitcoolt :P kanske lite kulhål xD

Uppdatering på min byggnad kommer här, ni får gå in på länken fär känns som om det blir fär mycke annars :lol: Tror detta är den sista och slutgiltliga bilden .. http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/r3m3avn0ng.png

Gräset och gruset(om ni ser att det är det xD) blev nite så bra :lol:! OM ni har lust får ni gärna korrigera det ! Annars är jag nu klar (det är spotlight på taket som lyse rupp i luften ^_^)

Tack och smart! :wub: jag kan fixa skotthål och blod kanske.. ^_^

edit:

dust2sg3_817426_0.png

Redigerad av j3ns
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, jag postade den här i tråden för nån månad sedan, den var inte klar då än.

Du kan ju fråga någon gammal medlem som tvivlar på att jag kan ha gjort den. Jag startade och styde de första pixeltrådarna och om du tittar på något mer jag har gjort så kommer du inte att tvivla på att jag kan göra den. Den är heller inte så snygg - jag la inte ner överdrivet mycket tid på den. Testa att söka på pixelart och mitt namn..

Känner igen något sådant från dom gamla dagarna (3-4 år sen) men det kanske bara var ganska likt då. Förlåt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...