Jump to content

Gtasajten song contest


rabarben
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 149
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Här kommer mitt bidrag! :D

Oh, yes.

Förresten.. är det inte en fördel om alla lägger upp låten på http://starbase.se/upload så blir det direktlänkar för alla?

Fan va bra mic du har :D ... Man hör dig tydligt...

Någon som känner till en sida där jag kan ladda upp låten jag har gjort?... ni kommer säkert skratta åt det. Jag skrattade själv så... skit kass är den men det ska ju vara kul inte sant`? :D

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan va bra mic du har :D ... Man hör dig tydligt...

Någon som känner till en sida där jag kan ladda upp låten jag har gjort?... ni kommer säkert skratta åt det. Jag skrattade själv så... skit kass är den men det ska ju vara kul inte sant`? :D

Okej, två saker.

1. Jag lyckas inte lista ut om du är ironisk eller om du verkligen tycker att min mic är bra :D

2. Jag gav dig ju en finfin länk i inlägget du quotade :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, två saker.

1. Jag lyckas inte lista ut om du är ironisk eller om du verkligen tycker att min mic är bra :D

2. Jag gav dig ju en finfin länk i inlägget du quotade :D

Jag var döds seriös :D ... nej allvarligt. Man hör dig tydligt liksom. I min låt så hör man inte mig riktigt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var döds seriös :D ... nej allvarligt. Man hör dig tydligt liksom. I min låt så hör man inte mig riktigt...

Jaha, då hänger jag med. Om sanningen ska fram så vet jag inte ens vad den micken kommer ifrån, den har liksom alltid funnits här. Och den är faktiskt riktigt dålig egentligen, skulle gissa att den kommer från Biltema eller liknande :mellow: .

Såja, nu är det bara att luta sig tillbaka och håva in röster :D

Villken kul idé! Synd att jag är så kass på att sjunga. :D

Det är ju det som är själva grejen. Jag skulle ju knappast säga att jag är bra på att sjunga B)

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...