Jump to content

Gtasajten song contest


rabarben
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 149
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tihi... jag är väl ingen pärla på att sjunga heller. Det är mest en kkul grej bara! Vi vill höra tupac efterträdare... CYPREZ! :D

Rappa har jag prövat för ett tag sen, cirka ett halvår sen. Lär inte bli rapp. Kanske. Tror på något annat som tex. Pet Shop Boys. Fast.. Jag har blivit brun I sommar så det kanske låter bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När kommer ditt bidrag upp? :mellow: För du skullle oxå sjunga, right? :)

Så snart jag kan! Men vet inte vilken låt jag ska sjunga... Skrev att jag skulle sjunga Caribue med Pixis, men tror jag väljer ngn annan...

När är sista dagen man ska komma med sitt bidrag?

Den 20:e augusti såg jag... Alltså på söndag.... Det är bara TVÅ som framfört sina bidrag... Blir ju ingen tävling då? Jag ska oxå sjunga... Men... TVÅ stycken?!som sagt... :) Hoppas det blir iaf minst sex. Jag ställer inte upp innan det finns iaf 4 bidrag. :)

Redigerad av The_go
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så snart jag kan! Men vet inte vilken låt jag ska sjunga... Skrev att jag skulle sjunga Caribue med Pixis, men tror jag väljer ngn annan...

När är sista dagen man ska komma med sitt bidrag?

Den 20:e augusti såg jag... Alltså på söndag.... Det är bara TVÅ som framfört sina bidrag... Blir ju ingen tävling då? Jag ska oxå sjunga... Men... TVÅ stycken?!som sagt... :mellow: Hoppas det blir iaf minst sex. Jag ställer inte upp innan det finns iaf 4 bidrag. :)

tror babaren sköt upp det till nästa fredag. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...