Jump to content

Playstation 3


Fisken
 Share

Recommended Posts

Propaganda eller inte, han lär ju inte ha kluddrat till dåligheterna själv. Vad menar du med "Så säg mig, varför behövde de slopa bakåtkompabilitet och lägga till en sämre emulator som bara klara några spel?" :ph34r:

Jag uppfattade det som att du menade att orsaken att de bytte till emulator var för de problemen de hade i USA i början. Jag ber om ursäkt om jag missuppfattade.

nej, men han passar på att bre på ordentligt. :lol:

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:ph34r:http://www.gamereactor.se/nyheter/9864/V%E...till+Sony+Home/ verkar riktigt lovande!

Edit:

Details from Phil Harrison- Sony Computer Worldwide Studios

Keynote at GDC March 7th 2007:

Anouncements:

Firmware update available on the 8th for North America/Japan and Asia. European PS3's will be preloaded with this latest update.

Features of this latest firmware include:

More refined PS Store frontend

Playstation Network integrity enhanced

Wallpapers from pictures

Ability to change background colours

Sony Connect Store for music and movies added to the PS Store. Hundreds of trailers/full films/song videos and mps3's available for download.

Playstation Card option in PS Store enabled.

Playstation Lifestyle- Similar to my space/youtube. User generated content and experiences are the key.

+ more.

Removal of Emotion Engine chips in PS3's in NA and Japan to follow in April. Reason for this is to reduce costs and focus on enhanced opportunities via software. Benefits include the ability to upscale selected PSone/PS2 games to 1080i/720p.

Lots of development talk.

Release dates for key games. Warhawk in June/July 2007. Heavenly Sword delayed. Killzone and MGS4 in late 2007.

New content on PS Store available on the 8th:

Tekken 6 trailer

Lair demo & trailer

Rainbow Six Vegas demo

EA: Skate trailer

Battlefield Bad Company trailer

Warhawk demo

Virtua Fighter 5 demo

Virtua Tennis 3 demo & trailer

GRAW 2: trailer

Mortal Kombat 2 game

Killzone trailer

Killzone demo for May.

More details. Stay tuned on the 7th.

http://www.neoseeker.com/forums/inde...hread&t=846685

Redigerad av C-J
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då har man beställt en ps3. Fast jag har ett litet problem. Jag har trådat bredband mellan datorerna på övervåningen men planerar att ha ps3:t på nedervåningen. Så jag tänkte köpa en accesspunkt och sätta den på övervåningen. Då undrar jag om ps3:an kräver något särskilt eller om denna funkar?

här är jag

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då har man beställt en ps3. Fast jag har ett litet problem. Jag har trådat bredband mellan datorerna på övervåningen men planerar att ha ps3:t på nedervåningen. Så jag tänkte köpa en accesspunkt och sätta den på övervåningen. Då undrar jag om ps3:an kräver något särskilt eller om denna funkar?

här är jag

Förstår inte varför det inte skulle gå, men kolla med spelbutik och den andra butiken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, det verkar vara så. Ett virturellt forum eller chatt-rum. Och man kommer kunna t ex gå till en biograf och där kolla trailers och ladda ner dem. En lite längre men roligare variant av att ladda ner matrial.

Man kan chatta med vem man vill var man vill i spelvärlden, följa med dem till ett multiplayerspel, gå in i ett privat rum och prata där. Låter rätt kul om man är en person som gillar att prata med folk. Kanske annars också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...