Jump to content

Mulle Meck


Dee
 Share

Recommended Posts

Har bilar och båtar liggandes här någonstans och jag spelade flygplan hos en granne.

Minnen...jag spelade det varenda dag och lika glad blev jag när jag hörde en bil bromsa in och sen att få höra mulle säga "nämen ser man på nu kommer figge med nya delar till mitt bil byggande" eller nå sånt, då blev man ju hur glad som helst :lol:.

Edit:hade inga tokiga hemglass versioner, hade rediga versionen som en kompis fixat "på något skumt sätt"

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 51
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tror det finns mer ställen i det vanliga osså.. Mer grejer kanske.. Borde väl stå någonstans? Google is ur friend u know..

För att inte nämna att HemGlass-versionen innehåller en båtdel som är ett litet glassstånd från HemGlass; något jag kallar för produktplacering :huh:

*EDIT*

Jag har bara spelat Bygg båtar @Hemglass och Bygg Bilar.

Dock så såg jag när jag var på "Toys" i Frölunda Torg idag (Jag tycker att affären borde heta "Frölunda Toys" i Frölunda Torg ^_^) att det finns ett spel som heter "Upptäck rymden med Mulle Meck". Någon som känner sig ämnad att ta reda på mer, för jag gör det då verkligen inte! :)

Redigerad av Stora_tomtefar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rymden? :)

Sen finns det väll hus också? Men det kan väll knappast vara kul? :)

Nej. Billig The Sims kopia som är skit. Man kan inte bygga bilar eller båtar som man är ute o far med. Och man kan ite vända på möblerna heller. "Köp" Sims2 istället för Hus

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...