Jump to content

Mulle Meck


Dee
 Share

Recommended Posts

Någon som har en fin hallonbuske utanför sitt hus och känner för att plocka Bygg flygplan ifrån den och skicka med bussgods till mig? :rolleyes:

Du har PM nu. Pssst!

Idag klarade jag ut Båtar. Det var jetterolit och jag fick en ny motor som er jettebal och går skitsnabt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 51
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

mm en dag kanske du också kan det för det e jetesvårt om man fastnar nonstans

:rolleyes:

[Klarade det på 45min]

Jag fastnade faktiskt på ett ställe. När man ska upp i floden till det där huset. Då snackar man med den där killen som snackar om en bok och att den kanske finns längre upp. Sen då? Hittar inget där uppe.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fastnade faktiskt på ett ställe. När man ska upp i floden till det där huset. Då snackar man med den där killen som snackar om en bok och att den kanske finns längre upp. Sen då? Hittar inget där uppe.

När du kommit över grundet precis vid huset, Håll till höger hela tiden. Sen efter kröken så sväng till vänster i första avfarten (Ja hur fan ska man säga?) och sen är det rakt fram hela tiden. Han bor i ett runt hus i en vik längre fram

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm..Behöver hjälp här..Har hittat skivan men nu så är det så att när man installerat och så och vill börja spela så kommer det upp en ruta som säger att man måste ha minst 3 mb virtuellt minne? (Har cirka 2000)

Du har XP.

Problem solved

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...