Jump to content

Pirates of The Caribbean: Dead Man's Chest


Mikolan
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 62
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skulle se den på bio iförrgår (12 juli) men halvvägs ner till biografen åker min polare omkull med cykeln och slår ut tänder och får en lätt hjärnskakning :ph34r: .

Det blev ingen film den dagen, får se om jag ser den någon annan dag istället.

Ajdå :lol: ganska klumpigt att åka omkull med en cykel och slå huvudet.

Fast slutet var skit. Var själva filmen bra? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni vet väl att en 3a också kommer ? :ph34r:

Om trean inte hade varit på G, hade förmodligen slutet varit helt annorlunda. Slutet gör dom ju bara så kasst för att vi ska behöva gå på trean för att få reda på vad som händer, och då blir dom jättelyckliga för dom tjänar på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Depps kroppsmekanik är att prisas med allt vad lovsång, trumpeter och sjudelad kakblandning heter. Halleluja. Sexigaste mannen någonsin. Resten av filmens utbud har väl också en charm, men just Depps sätt att röra sig - och hans skådespel i övrigt - gör filmen värd att fråga efter i det lokala blåbärsståndet. I alla fall tror jag att filmen kan vara värd att ögna igenom, då Depp när den första filmen kom, stod som ensam manlig coach för min fickpingiskarriär. Att han kan mana fram samma ivriga lustar ur mig igen tvivlar jag inte det minsta på. Halleluja

Redigerad av Corleone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...