Jump to content

Pirates of The Caribbean: Dead Man's Chest


Mikolan
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 62
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag såg igår på bio. Jag hade inte sett ettan men tyckte nog att denna var lite överskattad. Men det kan ju bero på att jag inte sett ettan. Vad vet jag.

Jag säger inte att den var dålig men jag tyckte det var så lama skämt hela tiden och inte mycket mer än en godkänd äventyrsfilm.

Betyg: Hmm. 5-6-7-8 av 10. Måste fan ta och se ettan >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag såg igår på bio. Jag hade inte sett ettan men tyckte nog att denna var lite överskattad. Men det kan ju bero på att jag inte sett ettan. Vad vet jag.

Jag säger inte att den var dålig men jag tyckte det var så lama skämt hela tiden och inte mycket mer än en godkänd äventyrsfilm.

Betyg: Hmm. 5-6-7-8 av 10. Måste fan ta och se ettan :ermm:

Ja, SE ETTAN, för bövelen. PotC är INTE överskattad. Den är skitbra. Norrington är bäst... -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg den ikväll med några polare på bion i staden, den var.. Inte jättebra, inte alls samma känsla som i ettan.

Filmen förstördes också av en unge som satt bakom oss och frågade sina föräldrar vad dom sa efter varje avslutad mening. Läs förhelvette. :P

Ha ha! Hata störiga människor i publiken... Vi hade en storskrattare snett nedanför oss... Han lät "HA HA HA HA!" med jämna mellanrum. Det var störande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är knasig.

Nej, inte knasig. Udda.

Dessutom läste jag på nätet att efter eftertexterna så är det något klipp med, i tvåan, alltså, som vi missade, för vi gick precis när eftertexterna rullade. Så, jag tar med mamma och ser den igen! :lol: Hon vill se den också, nämligen...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, inte knasig. Udda.

Jag är udda. Du kanske också är udda, men du är även knasig. :lol:

Förresten, är det inte bättre att du tankar filmen först och kontrollerar att det är en scen efter eftertexterna? Så att du inte slösar pengar i onödan menar jag.

Redigerad av skribb
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är udda. Du kanske också är udda, men du är även knasig. -_-

Förresten, är det inte bättre att du tankar filmen först och kontrollerar att det är en scen efter eftertexterna? Så att du inte slösar pengar i onödan menar jag.

Inte är jag knasig! Kom inte här med dina påståendet... -_-

Dessutom, mamma betalar... :lol: Och det är ju inte BARA på grund av det sista klippet som jag vill se den igen. Jag BEHÖVER se den igen. Hela filmen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte är jag knasig! Kom inte här med dina påståendet... :lol:

Dessutom, mamma betalar... -_- Och det är ju inte BARA på grund av det sista klippet som jag vill se den igen. Jag BEHÖVER se den igen. Hela filmen.

Men du vet väl om att... Hrm hrm... Do what you want, 'cus a pirate is free. You are a pirate. ???

jävla tvungen var jag.

Bajs om detta räknas till warez.

Redigerad av Corleone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men du vet väl om att... Hrm hrm... Do what you want, 'cus a pirate is free. You are a pirate. ???

jävla tvungen var jag.

Bajs om detta räknas till warez.

Det finns ändå bara telesynk än så länge, där jag har letat, och Ebeeto sa att det sög. Och han är ju min husgud, så... -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns ändå bara telesynk än så länge, där jag har letat, och Ebeeto sa att det sög. Och han är ju min husgud, så... -_-

Aye, tankade den för att se eftertextsnutten. Den fanns inte. Och kvalitén var rent VÄRDELÖS. Som om den filmats med en 100-kronors webbkamera.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, SE ETTAN, för bövelen. PotC är INTE överskattad. Den är skitbra. Norrington är bäst... :)

Japp. Du är knasig. Vem tycker egentligen om Kapten Norrington. Hans röst låter knarrigt finslipad, jobbigt att höra på. Sen att han ska vara så jävla brave i slutet av ettan fick mig att spy. Han var så jävla iskall i hela rullen (ettan alltså) när han dissade Turner hela tiden och kallade honom en unken smed. Men senare när han fick på nöten så bangade han ändå, han borde sagt något extra avundsjukt då i slutet, men nej. Mes.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp. Du är knasig. Vem tycker egentligen om Kapten Norrington. Hans röst låter knarrigt finslipad, jobbigt att höra på. Sen att han ska vara så jävla brave i slutet av ettan fick mig att spy. Han var så jävla iskall i hela rullen (ettan alltså) när han dissade Turner hela tiden och kallade honom en unken smed. Men senare när han fick på nöten så bangade han ändå, han borde sagt något extra avundsjukt då i slutet, men nej. Mes.

Men du... Hans röst är ju skitmysig! Sen kan det vara så att jag inte egentligen gillar kapten Norringtn, utan Jack Davenport, men det orkar jag inte sitta och spekulera i. Han är i alla fall en av världens sötaste britter.

Jag säger bara: "Cushions!". :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har precis kommit hem från filmen, och jag måste säga att den var skitbra!

Kanske inte riktigt lika bra som ettan, men den var ändå bra!

Och fy skäms på er som klagar på slutet... Det är ju inte riktigt ett slut... Som i LotR... You see?

Håller med, där. Fast, man blev lite frustrerad när man satt där... Måste jag säga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...