Jump to content

Pirates of The Caribbean: Dead Man's Chest


Mikolan
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 62
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Bättre att vänta länge så att resultatet blir bra. :lol:

Folk väntade i kring 15 år på att få se de nya avsnitten i Star Wars-sagan efter att första triologin var avklarad.

Och vad de fick i avkastning för att ha vigt tid i denna långa väntan; något mediokert fjolleri.

Redigerad av Corleone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg filmen igår. Först tänkte jag "Var i helvete håller Davenport hus?!" och så sa guvernören att "Han har blivit avskedad" och jag tänkte "Ja, men för fan... då är det lika bra att jag går härifrån... Det är ju för hans skull man ser filmen!". Men så dyker han upp där på Tortuga... Kände igen hans röst innan man fick se hans ansikte. Fasen vad underbart det var...! :lol: Mina vänner sa "Hur fasen kan du känna igen hans röst?" för de känner bara till honom från första filmen. Men, har man sett alla avsnitt av Coupling minst två gånger, då kan man sin Davenport... :huh:

Edit: Just det... Filmen var extremt skitbra, och jag ska gifta mig med Jack Sparrow när jag blir stor. Kan knappt vänta tills trean kommer. Har hört att det är en triologi, så det ska väl bli tre filmer?

Redigerad av Tija
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Depps kroppsmekanik är att prisas med allt vad lovsång, trumpeter och sjudelad kakblandning heter. Halleluja. Sexigaste mannen någonsin. Resten av filmens utbud har väl också en charm, men just Depps sätt att röra sig - och hans skådespel i övrigt - gör filmen värd att fråga efter i det lokala blåbärsståndet. I alla fall tror jag att filmen kan vara värd att ögna igenom, då Depp när den första filmen kom, stod som ensam manlig coach för min fickpingiskarriär. Att han kan mana fram samma ivriga lustar ur mig igen tvivlar jag inte det minsta på. Halleluja

OFFTOPIC: Är du tjej?

Errm.Filmen ska jag gå på den 8/9 :teehee:

Btw är den bra? (inga avslöjanden tack!)

Redigerad av chucky.swe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OFFTOPIC: Är du tjej?

Errm.Filmen ska jag gå på den 8/9 :teehee:

Btw är den bra? (inga avslöjanden tack!)

Hmm tänkte säga vad jag tyckte om filmen men jag får ju inte avslöja något :P .

Natthumor förlåt. Men jag tyckte filmen var riktigt bra :D.

Redigerad av Halo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...