Jump to content

Scarface: The World Is Yours


Renard
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 432
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Yay, klarade storyn nyss. :lol: Inte särskilt förvånande vad sista uppdraget gick ut på.

Vad är det snabbaste sättet att skaffa balls på? Är det bara skjuta ner gängmedlemmar och trycka på "taunt"-knappen efter varje dödad person? Det blir ju bara 66 balls per taunt, så, nån som kan något snabbare sätt?

Btw, jag minns något om att det skulle finnas något speciellt för dom som klarade spelet till 100%, något skulle låsas upp, någon som vet något om det? Finns det?

Och hur många konservationer finns det i hela spelet? Jag har genomfört cirka 66 eller så.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yay, klarade storyn nyss. :lol: Inte särskilt förvånande vad sista uppdraget gick ut på.

Vad är det snabbaste sättet att skaffa balls på? Är det bara skjuta ner gängmedlemmar och trycka på "taunt"-knappen efter varje dödad person? Det blir ju bara 66 balls per taunt, så, nån som kan något snabbare sätt?

Btw, jag minns något om att det skulle finnas något speciellt för dom som klarade spelet till 100%, något skulle låsas upp, någon som vet något om det? Finns det?

Och hur många konservationer finns det i hela spelet? Jag har genomfört cirka 66 eller så.

Finns ett sätt att få ballar. Write this,äh fan då du har klarat ut alla uppdrag va?,då går det inte att skriva FPATCH i Pausmenyn för det startar efter att man har gjort ett uppdrag.

Är det värdelös handling på detta spel (som i Godfather the game?)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köpte spelet i söndags.. Det var kul, har inte hunnit köra så mycket dock. Stack till pappa på måndagen, men där blir det fel och det står att en fil inte kunde hittas och det gick inte att installera om spelet.. Men nu till problemet; jag brydde mig inte om att kolla några sidor efter hjälp, så jag deletade alla reg-nycklar. Men när jag sedan skulle installera det så står det: Error "1610" och att det är något fel i konfigurations inställningarna.. Kan någon möjligtvis hjälpa mig? -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad i hela helvete?! :lol:

Jag trodde den här killen bara snackade skit men.. Så var tydligen inte fallet! :lol:

Någon som kan förklara varför den låten är med i Scarface-spelet? Och varför artist+låttitel försvinner när jag försöker screenshota? :lol:

Men det gick med Fraps. :lol:

Dom tyckte väl låten lät rolig så dom slängde in den. ELLER, så jobbar det en svensk på det företaget. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...