Jump to content

Folk lämnar pga att de känner sig hatade


Tweak
 Share

Recommended Posts

Det här är ett smart tips. Om man inte vill skapa bråk ska man hålla sig borta från topics som "Homosexualitet och invandrare". Skriver man nåt snett så är det kört. Om man nu ska skriva något inlägg i sånna här topics så får man vara döds seriös.

... :teehee:

Nej?

Hade en disskusion med bl.a jaeger och okka där men vi blev inte ovänner?

Eller blev vi? :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 281
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

StellHell: det är verkligen extremt idiotiskt att ta basebolligan som ett exempel som ska gynna dig; tycker du seriöst att det där är vad som kallas rättvisa? Gör du verkligen det? Tycker du att det är rätt att, som i exemplet som du så fint förde över till denna situation, polisen kommer undan med att mörda någon bara för att det är han som är en del av själva rättsystemet självt?

Och gör du det så är du en riktig jubelidiot. Gör du inte det, så argumenterar du, för det första, helt jävla hatthylla, och borde faktiskt erkänna att du väldigt ofta beter dig och uttrycker dig som en jäkla stråtrövarpanna, och att det är självklart att du - som en person med ansvar här på forumet - ska tygla ditt temperament och dina känslor en aning, iom att du trots allt - som en person med ansvar här på forumet - har ett inflytande och en stor roll. Detta påverkar såklart de människor som du "står över"; de vanliga medlemmarna. Du sätter ju, trots allt, en agenda. Och iom att övermänniskan inte existerar - och nu räknar jag med att du inte är en jubelidiot, och håller med mig i det påståendet - så kan du väl åtminstone tänka på det här liiite grann, och inse faktum att det inte är rättvist att du ska kunna kalla folk för alla de olika former av nedvärderande saker, och komma undan med det, medans en medlem skulle du med nöje sätta en jäkla 40-dagars hybernating på.

Det är ditt ansvar att vara pedagogisk, och hålla en god min och en fin attityd; du är trots allt en admin, inte en jäkla högstadiemobbare. Fast visst, det är ju "så du är", enligt dig själv, och det är klart att det ska speglas i ditt "heltidsjobb", där du ska sprida trivsel och värme! Mmm! Bra jobbat, StellHell!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

StellHell: det är verkligen extremt idiotiskt att ta basebolligan som ett exempel som ska gynna dig; tycker du seriöst att det där är vad som kallas rättvisa? Gör du verkligen det? Tycker du att det är rätt att, som i exemplet som du så fint förde över till denna situation, polisen kommer undan med att mörda någon bara för att det är han som är en del av själva rättsystemet självt?

Och gör du det så är du en riktig jubelidiot. Gör du inte det, så argumenterar du, för det första, helt jävla hatthylla, och borde faktiskt erkänna att du väldigt ofta beter dig och uttrycker dig som en jäkla stråtrövarpanna, och att det är självklart att du - som en person med ansvar här på forumet - ska tygla ditt temperament och dina känslor en aning, iom att du trots allt - som en person med ansvar här på forumet - har ett inflytande och en stor roll. Detta påverkar såklart de människor som du "står över"; de vanliga medlemmarna. Du sätter ju, trots allt, en agenda. Och iom att övermänniskan inte existerar - och nu räknar jag med att du inte är en jubelidiot, och håller med mig i det påståendet - så kan du väl åtminstone tänka på det här liiite grann, och inse faktum att det inte är rättvist att du ska kunna kalla folk för alla de olika former av nedvärderande saker, och komma undan med det, medans en medlem skulle du med nöje sätta en jäkla 40-dagars hybernating på.

Det är ditt ansvar att vara pedagogisk, och hålla en god min och en fin attityd; du är trots allt en admin, inte en jäkla högstadiemobbare. Fast visst, det är ju "så du är", enligt dig själv, och det är klart att det ska speglas i ditt "heltidsjobb", där du ska sprida trivsel och värme! Mmm! Bra jobbat, StellHell!

Okka, det verkar som om ni har hittat någon som diskuterar sämre än mig, även fast det är svårt. -_- !!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ger lite stöd åt Stell här.

Nej, det är inte okej att Stell gör påhopp i Wow-tråden, men admins måste ändå stå över reglerna i vissa fall (inte när det gäller påhopp dock).

I all fall, ditt inlägg i cannabis-tråden var helt onödigt och bara idiotiskt pkz. Lika onödigt som Deltanors bilder på hans jättecoola pipor och liknande som inte tillför något alls.

Det är skillnad mellan att rätta andra när dom gör fel och att att bara allmänt tjura på varandra.

Och det är inte jag som tjurar på dig hela tiden pkz, du har tjurat på mig minst lika många gånger.

Tack för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okka, det verkar som om ni har hittat någon som diskuterar sämre än mig, även fast det är svårt. -_- !!

Asså, shit.

Du är fan dummare än jag trodde. Vi för inte äns en diskution. Hur fan kan jag då vara en sämre diskuterare än dig, som utan tvekan är den sämsta här på forumet.

@Okka: Jag är GTAsajtens Baseboll-liga. Lev med det. Gör ni fel tar ni straffet.

Tyck att jag är en jubelidiot, det rör mig inte ett skit. Du är med i en klunga av medlemmar som jag ser med väldigt lite respekt, även om du personligen är en väldigt bra debatör.

Skulle inte grina illa om ni försvann, dock så har jag inte problem med er gämfört med andra.

Sen är inte livet rättvist, vilket jag tror du har insett för länge sen. Och jag pissar på "Trivsel och värme". Finns det jubelidioter som gör mitt "jobb" till ett helvete så ska här inte spridas någon trivsel och värme.

Thank you and goodnight.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså, shit.

Du är fan dummare än jag trodde. Vi för inte äns en diskution. Hur fan kan jag då vara en sämre diskuterare än dig, som utan tvekan är den sämsta här på forumet.

@Okka: Jag är GTAsajtens Baseboll-liga. Lev med det. Gör ni fel tar ni straffet.

Tyck att jag är en jubelidiot, det rör mig inte ett skit. Du är med i en klunga av medlemmar som jag ser med väldigt lite respekt, även om du personligen är en väldigt bra debatör.

Skulle inte grina illa om ni försvann, dock så har jag inte problem med er gämfört med andra.

Sen är inte livet rättvist, vilket jag tror du har insett för länge sen. Och jag pissar på "Trivsel och värme". Finns det jubelidioter som gör mitt "jobb" till ett helvete så ska här inte spridas någon trivsel och värme.

Thank you and goodnight.

Enligt mina tolkningar av dina posts så verkar du ha tröttnat på va mod... är det så?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså, shit.

Du är fan dummare än jag trodde. Vi för inte äns en diskution. Hur fan kan jag då vara en sämre diskuterare än dig, som utan tvekan är den sämsta här på forumet.

@Okka: Jag är GTAsajtens Baseboll-liga. Lev med det. Gör ni fel tar ni straffet.

Tyck att jag är en jubelidiot, det rör mig inte ett skit. Du är med i en klunga av medlemmar som jag ser med väldigt lite respekt, även om du personligen är en väldigt bra debatör.

Skulle inte grina illa om ni försvann, dock så har jag inte problem med er gämfört med andra.

Sen är inte livet rättvist, vilket jag tror du har insett för länge sen. Och jag pissar på "Trivsel och värme". Finns det jubelidioter som gör mitt "jobb" till ett helvete så ska här inte spridas någon trivsel och värme.

Thank you and goodnight.

Asså, jafan, det är ju jag likzom!!

Ja, jag kanske är den sämsta här, men du ligger då inte långt efter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Enligt mina tolkningar av dina posts så verkar du ha tröttnat på va mod... är det så?

Min tolkning är att han gillar att vara mod men är trött på alla som klagar på moderatorerna när dom sköter sitt jobb bara för att dom så gärna vill vara mods själva.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min tolkning är att han gillar att vara mod men är trött på alla som klagar på moderatorerna när dom sköter sitt jobb bara för att dom så gärna vill vara mods själva.

Varkens jag... eller pKz (?) klagar på Stellhells prestationer som mod. Klart det kommer ju med i kritiken också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom det inte finns så många aktiva mods så gör han väl ett bra jobb, sitter vid datorn fast det är sommar, vilket är bra, eftersom alla "h4xxerz_cool_p14" också sitter inne på sommarn. Så ja, StellHell gör ett bra jobb..

Och R2D2, jag skulle inte vilja vara mod/admin whatever på gtasajten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom det inte finns så många aktiva mods så gör han väl ett bra jobb, sitter vid datorn fast det är sommar, vilket är bra, eftersom alla "h4xxerz_cool_p14" också sitter inne på sommarn. Så ja, StellHell gör ett bra jobb..

Och R2D2, jag skulle inte vilja vara mod/admin whatever på gtasajten.

For your information så jobbar jag, thank you very much.

Något du kommer få svårt med om du är så inkompitent som du utger dig för att vara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Eftersom det inte finns så många aktiva mods så gör han väl ett bra jobb, sitter vid datorn fast det är sommar, vilket är bra, eftersom alla "h4xxerz_cool_p14" också sitter inne på sommarn. Så ja, StellHell gör ett bra jobb..

Och där tog argumenten slut eller, även om du faktiskt har en poäng mot StellHell den här gången?

Du vet själv hur lama "datornörd-dissarna" är, du har vid upprepade tillfällen berättat att "vi" (eller vissa iaf, kanske inte borde räkna in mig själv där) på sajten är dina enda kompisar, och att "vi" har hjälpt dig med så mycket.

Och så tror jag faktiskt inte fallet är så, för varken mig (som du har kört den på iaf två gånger) eller StellHell, utan vi, och dom flesta andra på forumet, har ett liv utanför datorn.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej. Du är efterbliven. Läs vad jag skrivit. Hade nån nära överlevt en svår olycka så hade bla bla bla... Fuckface.

gizmo91: Varför ställer du en sån otroligt dum fråga då? Retard.

Trevligt trevligt.

Har blivit kallad efterbliven/retard och fuckface :)

Redigerad av gizmo91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trevligt trevligt.

Har blivit kallad efterbliven/retard och fuckface :)

Pröva att inte gå imot dem som är äldre och har "högre rank" än dig nästa gång.

Det kommer värkligen att ge dig problem i livet.

Kan också be om ursäkt för det här

*En bil kör i 160 km/h mot gizmo91s pappa och den råkar köra över hans tå, gizmo91 faller i gråt när han får höra det*

Inget illa menat.

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pröva att inte gå imot dem som är äldre och har "högre rank" än dig nästa gång.

Det kommer värkligen att ge dig problem i livet.

Jag skiter fullständigt om han är äldre eller om han ör "högre rank" än mig. Så om jag går emot dom med såkallad "högre rank", vad skulle hända?

Jag uppfattade inte *En bil kör i 160 km/h mot gizmo91s pappa och den råkar köra över hans tå, gizmo91 faller i gråt när han får höra det* som att du menade illa, men saken är att det faktiskt inte hade med "disskusionen" att göra.

Redigerad av gizmo91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skiter fullständigt om han är äldre eller om han ör "högre rank" än mig. Så om jag går emot dom med såkallad "högre rank", vad skulle hända?

Oh lord, vad tror du skulle hände om du skulle Säga nej när Sergeanten säger du ska göra 40 armpressar :)

@Pico: Nope. Men när HAN käftade med KalleR fick han också flera andra mot sig. Och så borde det väl

också vara med andra äldre personer folk ser upp till, man blir alltså osams med många personer.

Jag dömmer det iaf som ett problem.

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oh lord, vad tror du skulle hände om du skulle Säga nej när Sergeanten säger du ska göra 40 armpressar :)

@Pico: Nope. Men när HAN käftade med KalleR fick han också flera andra mot sig.

Vad i gudars skymning har en sergeant med det här att göra, ser inte någon sergeant på gtasajten.

Och jag bryr mig inte om jag får flera emot mig, ska jag börja grina eller? för att någon går emot mig på internet, löjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...