Jump to content

NFS: Carbon


Hjelmen
 Share

Recommended Posts

Ja, jag tycker att NFS U var rätt så rolig, för att då var själva stylingen ''inne'' , men efter ett tag tröttnar man på det. NFS U2 var däremot värre än Underground. Men när Most Wanted skulle komma trodde jag att det skulle vara tillbaks i den ''klassiska stilen'' nu när biljakterna och lite mer kända märken nu var tillbaks. Men jag hade fel, det var bara street racing o sånt nu igen. Men annars så var MW rätt så kul. Men just nu vill jag ha tillbaks den klassiska NFS, med racing ute på landsvägarna och sånt. Ok, man kan ju förstå att i USA är hela ''stylingen'' inne, men vissa i dom andra världsdelarna vill ha nåt annat. Vissa kanske vill ha mer drifting, vissa vill ha tillbaks den gamla NFS o så vidare. och min favorit är just HP 2. Bästa spelet i NFS-serien någonsin.

Redigerad av PHiLLE___
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 606
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 4 weeks later...

Drar upp tråden lite för att uppdatera billistan.

Här är bilar som officiellt bekräftats att de kommer vara med:

* Alfa Romeo Brera

* Aston Martin DB9

* Audi Le Mans Quattro

* BMW M3 GTR (2003)

* Chevelle SS 1970

* Chevrolet Camaro SS 1969

* Chevrolet Corvette Z06 2006

* Chrysler 300C SRT-8

* Dodge Challenger Concept

* Dodge Charger R/T 1969

* Dodge Charger SRT-8

* Dodge Viper SRT-10 2006

* Ford Mustang GT

* Ford GT

* Mazda Mazdaspeed 3 2006

* Mazda RX7

* Mazda RX8

* Mercedes-Benz CLK 500

* Mercedes-Benz SL65 AMG 2005

* Mercedes-Benz SLR McLaren

* Mitsubishi Eclipse GSX 1999

* Mitsubishi Eclipse GT 2006

* Nissan Skyline GT-R R34

* Lamborgini Gallardo

* Lamborghini Murcielago

* Lotus Elise 111R

* Nissan 350Z

* Plymouth Cuda 1970

* Porsche Carerra GT

* Porsche Cayman S

* Renault Clio V6 2005

* Shelby GT500 1967

* Subaru Impreza WRX STi 2006

* Toyota Supra

* Volkswagen Golf R32

* Vauxhall Monaro VXR

Förutom ovannämnda har dessa bilar har synts på screenshots:

* Audi TT Quattro

* Dodge Charger 2006

* Koenigsegg CCX

* Lexus IS300

* Lotus Europa S

* Mitsubishi Lancer

* Pagani Zonda S

* Porsche 911 Carrera

* Toyota Corolla

* Toyota MR2

* Toyota Sprinter TRUENO

Notera Koenigsegg! :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker det borde finnas fler cutscenes än det fanns i NFS: MW. Deras försök till en story funkade inte alls. Man kan knappt kalla det en story. Man bryr sig inte om den då det aldrig är några cutscenes, man träffar karaktärer allt för sällan, och ibland är det långa perioder med samtal men ibland ett tiotal race utan ett samtal.

Visst, det är ett racingspel, men ha ingen story överhuvudtaget om de inte ska jobba lite på den. NFS MW story var så ihoprafsad som den bara kan bli.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker det borde finnas fler cutscenes än det fanns i NFS: MW. Deras försök till en story funkade inte alls. Man kan knappt kalla det en story. Man bryr sig inte om den då det aldrig är några cutscenes, man träffar karaktärer allt för sällan, och ibland är det långa perioder med samtal men ibland ett tiotal race utan ett samtal.

Visst, det är ett racingspel, men ha ingen story överhuvudtaget om de inte ska jobba lite på den. NFS MW story var så ihoprafsad som den bara kan bli.

Håller med, man fick typ veta lite i början om varför man skulle raca, sen gjorde man det och spelet var slut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle vara kul med en nygjord verision av NFS:Porsche, det är klart mitt favoritspel i serien. sådär lagom svårt oså helt underbara bilar:D Men ändå kan det vara kul med lite drifting o styling oxå, men spelet ska inte baseras på att styla.

Håller med om att det är det bästa i NFS serien :mellow: Man byggde på bilarna, samtidigt som racingen var med och även lite story.. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...