Jump to content

NFS: Carbon


Hjelmen
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 606
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nope.

Det ska finnas ett spelläge som heter valley, där man ska köra race på sånna här vägar som finns kring dalar... du vet, med dåliga räcken och rejäla stup överallt. Och den dalen man kör runt ska heta Carbon Valley (istället för Silicon Valley, haha, lustigt, va? Inte?)!

Ballt :ph34r:, verkar ändå vara lite lite nytt? En ny stad är ju iiofs mycket adrbete ... men ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Såg nu också att det finns en Merca CLK, en Audi Le Mans och så finns det en Lotus Elise (tror det iaf)

''Tror det''?. Inte så konstigt.

De stylar bilarna så jävla fullt så man vet knappt vad det var för bil i början. Fet vinge, 2m bred body kit, luftingtag över allt på bilen, neon och PIMP fälgar.

Lägg ner skitet EA :mellow:

Redigerad av Roxxy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

''Tror det''?. Inte så konstigt.

De stylar bilarna så jävla fullt så man vet knappt vad det var för bil i början. Fet vinge, 2m bred body kit, luftingtag över allt på bilen, neon och PIMP fälgar.

Lägg ner skitet EA :mellow:

DU. JAG HADE F** INTE ENS TITTAT PÅ DEN I FULLSCREEN. SÅG UT SOM EN FÖR ATT JAG KÄNNER IGEN DEN.

Förresten enligt ''nfssd.com'' så ska dessa bilar vara med i NFS : Carbon. - Aston Martin DB9

- Audi Le Mans Quattro (2007)

- BMW M3 GTR (2003)

- Daimler Chrysler 300C SRT-8 (2006)

- Daimler Mercedes-Benz CLK 500 (2005)

- Dodge Challenger

- Dodge Charger (2007)

- Dodge Viper

- Fiat Alfa Romeo Brera (2006)

- Ford Mustang Shelby GT-500

- Lamborghini Gallardo

Lamborghini Murcielago (2004)

- Lotus Elise 111R (2004)

- Nissan 350Z Fairlady Z (2006)

- Mazda 3

- Mazda RX-7

- Mazda RX-8

- Mitsubishi Lancer Evolution IX

- Porsche Carrera GT

- Porsche Cayman S (2006)

- Subaru Impreza WRX STI

- Toyota Supra (1998)

- Volkswagen Golf R32 (2006)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DU. JAG HADE F** INTE ENS TITTAT PÅ DEN I FULLSCREEN. SÅG UT SOM EN FÖR ATT JAG KÄNNER IGEN DEN.

Förresten enligt ''nfssd.com'' så ska dessa bilar vara med i NFS : Carbon -

*txt*

Jag kommenterade bara varför du inte kunde känna igen bilarna riktigt och inte att du sög på att känna igen bilarna.

Kk ricer boi?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mmmm... :'(

Älskar HP2, de 3 senaste var rent ut sagt, SKIT.

Samma här, gillade HP2, älskade verkligen miljöerna, känns som att äkta Need for Speed ska vara i öknen eller i en skog där löven flyger upp när du kommer farande i din röda Ferrari.

Är ändå inte så negativ till Underground och efterföljaren. Hade väldigt roligt när jag spelade dom. Most Wanted var en besvikelse även fast det var roligt med lite "riktiga" bilar för en gångs skull..

edit: Hittade lite fina bilder på http://www.nfsunlimited.net/, vet inte om någon har postat dom förut eller något. Men annars är ju sidan bra. :mellow:

Redigerad av Everest
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

''Tror det''?. Inte så konstigt.

De stylar bilarna så jävla fullt så man vet knappt vad det var för bil i början. Fet vinge, 2m bred body kit, luftingtag över allt på bilen, neon och PIMP fälgar.

Lägg ner skitet EA >_<

Håller med om att de senare NFS-spelen på senare tid handlar alldeles för mycket om styling och skit och för lite om racing. Och att det använder catch-up på motståndarna gör det inte ett dugg bättre, får mig bara att vilja slänga det i väggen.

Första Underground tycker jag var helt okej, eftersom då var det nytt med att styla bilar och sånt (då menar jag i bilspel- och framför allt i NFS-världen), men när det sedan kom en tvåa med bara fler värdelösa bilar, ännu mera riktigt ful styling, ett måste att styla minst en av bilarna tills den når "10-stjärnig status" och så vidare, då blev man rejält less på skiten.

Need For Speed: High Stakes och Porsche Unleasched är lätt favoriterna, hade allt ett bilspel behöver. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med om att de senare NFS-spelen på senare tid handlar alldeles för mycket om styling och skit och för lite om racing. Och att det använder catch-up på motståndarna gör det inte ett dugg bättre, får mig bara att vilja slänga det i väggen.

Första Underground tycker jag var helt okej, eftersom då var det nytt med att styla bilar och sånt (då menar jag i bilspel- och framför allt i NFS-världen), men när det sedan kom en tvåa med bara fler värdelösa bilar, ännu mera riktigt ful styling, ett måste att styla minst en av bilarna tills den når "10-stjärnig status" och så vidare, då blev man rejält less på skiten.

Need For Speed: High Stakes och Porsche Unleasched är lätt favoriterna, hade allt ett bilspel behöver. >_<

Jag håller med att den första Undergrpund spelet var roligt att spela men tyvär uppföljaren NFS U2 sög rejält.

Jag förväntade mig nåt annorlunda när de sa MW skulle komma. Det blev också en besvikelse.

Och nu, Carbon, underground aktigt igen? It's getting old...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...