Jump to content

NFS: Carbon


Hjelmen
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 606
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

NFS: Kolfiber? :lol:

Nope.

Det ska finnas ett spelläge som heter valley, där man ska köra race på sånna här vägar som finns kring dalar... du vet, med dåliga räcken och rejäla stup överallt. Och den dalen man kör runt ska heta Carbon Valley (istället för Silicon Valley, haha, lustigt, va? Inte?)!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jamen suck...

Första tanken var TF&TF3: Tokyo Drift ripoff efter att ha sett filmsnuttarna. Nej, EA kan lägga ner nu, Most Wanted var ju fruktansvärt pinsamt dåligt i jämförelse med UG2 och så nu detta, exakt samma texturer på vägar och en hel del av miljön som i just UG2, bådar inte gott. Ja, ja, ska inte döma innan jag testat spelbar kod, men som det känns just nu så är det här bara ett sätt att mjölka pengar á la The Sims...

Oh well... vi får väl se till hösten, inte mer med det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

EA Games... Behöver jag säga mer?

Tänker verkligen inte betala för det här spelet.

Det tänker dock jag. Älskar NFS. Har spelat det så länge sen jag kan minnas. Fast av någon anledning så köpte jag inte Most Wanted. Jaja, frukost rasten är slut. Måste dra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen som vet någon lista på bilarna? vet att det kommer va med en porsche carrera gt, o antingen en subaru eller mitsubishi, vet inte vilken, den driftar mot amerikanaren som ser ut som en Camaro ss 68, men kan ju ha fel:)

Nja,jag tror inte att det är en Camaro. Verkar vara en Dodge enligt bilden från aKi. Om man kollar på 3de bilden uppifrån så ser man på baken på den att det är en Dodge. Enligt vad jag tror så är det Dodge Charger RT från 1971.

post-11028-1152621978_thumb.jpg

Redigerad av PHiLLE___
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja,jag tror inte att det är en Camaro. Verkar vara en Dodge enligt bilden från aKi. Om man kollar på 3de bilden uppifrån så ser man på baken på den att det är en Dodge. Enligt vad jag tror så är det Dodge Charger RT från 1971.

OK, du har förmodligen rätt, är inte så hajj på amerkanska bilar. Du vet inga mer bilar som kommer vara med? Om man kollar på en trailer så låter det som att en Ferarri ska vara med, dom har ju ett speciellt motorljud.

Billista så långt:

Porsche Carrera GT

Mitsubishi evo 8

Dodge Charger RT '71

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OK, du har förmodligen rätt, är inte så hajj på amerkanska bilar. Du vet inga mer bilar som kommer vara med? Om man kollar på en trailer så låter det som att en Ferarri ska vara med, dom har ju ett speciellt motorljud.

Billista så långt:

Porsche Carrera GT

Mitsubishi evo 8

Dodge Charger RT '71

Jo. Om man går tillbaks på bilderna från aKi så ser man ju en Lamborghini Gallardo. Och jag hade fel om det med Chargern. Det var en Dodge Challenger Concept. Om man tittar noga på trailern så ser man det på eftertexterna.

Så... Billistan till NFS : Carbon hittills....

Porsche Carrera GT

Mitsubishi Lancer Evo 8

Dodge Challenger Concept

Lamborghini Gallardo

post-11028-1152719997_thumb.jpg

Redigerad av PHiLLE___
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...